Η διατροφή είναι γνωστό ότι επηρεάζει σημαντικά την όψη του δέρματος. Αν λοιπόν επιθυμούμε να δείχνουμε νεότεροι και πιο όμορφοι ας εντάξουμε στη διατροφή μας κάποιες τροφές με σημαντικά θρεπτικά συστατικά όπως:

- Γλυκοπατάτα: πολύ πλούσια σε βιταμίνη Α που καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες, συμβάλλοντας στην αποτροπή της πρόωρης γήρανσης και την πρόληψη του καρκίνου του δέρματος. Επίσης περιέχει σημαντική ποσότητα βιταμίνης C που αυξάνει την παραγωγή κολαγόνου-στοιχείου απαραίτητου για ελαστικότητα στο δέρμα.

- Σοκολάτα: Χάρη στις φλαβονόλες,η σοκολάτα-κυρίως η μαύρη-βοηθά την επιδερμίδα να δείχνει λαμπερή.Προσοχή όμως στην ποσότητα κατανάλωσης λόγω των θερμίδων.

- Γιαούρτι: Εξαιρετική πηγή πρωτείνης που διατηρεί το δέρμα σφριγηλό και βοηθά στην πρόληψη των ρυτίδων. Προτιμάτε τα λευκά γιούρτια και όχι εκείνα με φρούτα που συνήθως περιέχουν ζάχαρη.

- Σολομός: Πολύ πλούσιος σε βιταμίνη D,που είναι υπεύθυνη για την υγεία του εγκεφάλου,της καρδιάς,των οστών και του εντέρου. Περιέχει μεγάλες ποσότητες ωμέγα-3-λιπαρών οξέων που προάγουν την ενυδάτωση του δέρματος εκ των έσω και την αύξηση της πυκνότητας του.

- Σπανάκι: Περιέχει βιταμίνες Ε,Α,C,σίδηρο,φυλλικό οξύ,φυτικές ίνες,όλα απαραίτητα για την υγεία του δέρματος. Είναι επίσης πλούσιο σε αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τη γήρανση του δέρματος.

- Κόκκινες πιπεριές: Εξαιρετική πηγή πρόσληψης βιταμίνης C. Είναι, ακόμα, πλούσιες σε βιταμίνη Β6, φυτικές ίνες και καροτενοειδή που συμβάλουν στην πρόληψη της εμφάνισης ρυτίδων και ακμής.

- Ηλιόσπορος: Πλούσιος σε βιταμίνη Ε, απαραίτητη για την προστασία του δέρματος από τις καθημερινές φθορές. Προσοχή στην κατανάλωση του όπου πρέπει να είναι ανάλατος.

- Μούρα: Όλα τα είδη τους-βατόμουρα, μύρτιλλα, φράουλες, σμέουρα-είναι πολύ πλούσια σε αντιοξειδωτικά, έχουν λοιπόν ισχυρές αντιγηραντικές ιδιότητες και προλαμβάνουν καρδιαγγειακές ασθένειες και ακμή.

- Λάδι καρύδας: πηγή λαυρικού οξέος, γνωστού για τις αντιμικροβιακές, αντιικές και αντι-μυκητισιακές του ιδιότητες. Επιπλέον ως αντιφλεγμονώδες προλαμβάνει την καταστροφική επίδραση των ακτίνων UV στο δέρμα.

- Αβοκάντο: Περιέχει πολλές από τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β και ιδιαίτερα τη Β3(νιασίνη), με έντονη αντιφλεγμονώδη δράση. Βοηθά στην αντιμετώπιση πολλών δερματικών προβλημάτων όπως ακμή, έκζεμα και ψωρίαση. Τέλος είναι πλούσιο σε βιταμίνες A, D και Ε.

 

MARINA NEGROY - GIORGARAS STAVROS ASFALEIES

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΩ

Ο πληρέστερος επαγγελματικός κατάλογος για τo νησί της Κω!

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ