Μπορεί να ζούμε στην ομορφότερη χώρα του κόσμου, αλλά σαν λαός σε κάποιους τομείς στερούμαστε παιδείας και υποδομής. Όμως δεν είναι ποτέ αργά!

Μπορεί απ” το σχολείο να μη μάθαμε την αξία της γυμναστικής και να ψάχναμε λόγους να γλιτώσουμε το μάθημα, μπορεί να μην είμαστε μια χώρα γεμάτη πάρκα και ποδηλατοδρόμους και να έχουμε συνηθίσει να γυμναζόμαστε δυο μήνες πριν το καλοκαίρι για να δείχνουμε ωραίοι στην παραλία. ΛΑΘΟΣ! Η γυμναστική δεν είναι μόδα ούτε υποχρέωση, είναι τρόπος ζωής! Τρόπος ζωής που πρώτα και κύρια μας βοηθάει να είμαστε υγιείς, γεμάτοι σωματική και πνευματική ευεξία και τελικά να έχουμε και υγιές και σφριγηλό κορμί (άρα και τονωμένη αυτοπεποίθηση). Η πλειοψηφία των γιατρών συστήνουν άσκηση για την αντιμετώπιση μυοσκελετικών και παθολογικών προβλημάτων και τόσο τ” αποτελέσματα όσο και η διάρκεια τους είναι θεαματική. Και βέβαια μην ξεχνάμε τη συμβολή της γυμναστικής σε ψυχολογικά προβλήματα, μιας και άπειρες έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που ασκούνται έχουν μειωμένες πιθανότητες να πάθουν μελαγχολία, κατάθλιψη και άνοια. Σίγουρα οι ρυθμοί της καθημερινότητας είναι εξαντλητικοί, αλλά με λίγη καλή διάθεση όλοι μπορούμε να βρούμε 2-3 φορές τη βδομάδα να περπατάμε μια ώρα και ν” αποσυμφορηθούμε απ” το στρες και την πίεση. Να αφήσουμε το αυτοκίνητο στην άκρη όταν πρόκειται για κοντινές μετακινήσεις. Γιατί και η καρδιά είναι ένας μυς, που όπως όλοι λειτουργεί καλύτερα όταν είναι γυμνασμένος. Στα γυμναστήρια αλλά και στους περισσότερους Δήμους υπάρχουν προγράμματα για ανθρώπους όλων των ηλικιών (και για ευπαθείς ομάδες), χαμηλού έως και μηδενικού κόστους. Στη χώρα μας  6 μήνες το χρόνο έχουμε καλοκαίρι, ιδανικός τρόπος άσκησης είναι το κολύμπι, ασφαλής τρόπος γυμναστικής χωρίς επιβαρύνσεις και με τις εξαιρετικά ευεργετικές ιδιότητες της θάλασσας να βελτιώνουν σώμα και πνεύμα. Σίγουρα πολλοί άνθρωποι ανήκουν στην κατηγορία «σιχαίνομαι τη γυμναστική», αλλά σίγουρα αν σκεφτούν την πληθώρα αθλημάτων και τρόπων άσκησης, σίγουρα θα βρουν κάτι να τους ταιριάζει! Ας εντάξουμε λοιπόν την άσκηση στη ζωή μας και σίγουρα θα είμαστε ευγνώμονες για τη βελτιωμένη ποιότητα ζωής μας, την ευεξία αλλά και το ωραίο μας κορμί!!

Συμβουλές για σωστή και ασφαλή άθληση

α. Η ιατρική εξέταση είναι απαραίτητη για όλες τις ηλικίες

β. Η σωστή ενημέρωση είναι το κλειδί για να γυμναστείτε αποτελεσματικά και ακίνδυνα. Οι συμβουλές του ειδικού θα σας βοηθήσουν να εξατομικεύσετε το πρόγραμμα γύμνασης και να το προσαρμόσετε στις δικές σας ανάγκες και στόχους.

γ. Ο υπερβολικός και λανθασμένος τρόπος γύμνασης μπορεί να επηρρεάσει αρνητικά την υγεία ανεξάρτητα από τις πιθανές βελτιώσεις στην εξωτερική εμφάνιση, οι οποίες συνήθως είναι πρόσκαιρες

δ. Προγράμματα που υπόσχονται θαύματα σε σύντομο χρόνο, είναι μύθοι και σύντομα θα σας απογοητεύσουν . Η υγεία και η ομορφιά, όπως και άλλωστε και όλα ταγαθά, «κόποις κτώνται».

ε. Δώστε ιδιαίτερη βαρύτητα στην ενδυνάμωση του καρδιαγγειακού συστήματος (αερόβια άσκηση), χωρίς όμως να παραμελείτε τη μυική ενδυνάμωση και την ευκινησία τωναρθρώσεων.

στ. Μη γυμνάζετε επίμονα συγκεκριμένα σημεία του σώματος, ξεχνώντας τα υπόλοιπα. Βασική προυπόθεση για να είναι το σώμα όμορφο είναι η αρμονία.

ζ. Αποδεχτείτε τον εαυτό σας και μην ασκείστε για να γίνετε τοπ-μόντελ.Οσωματότυπος του καθένα έχει προδιαγραφεί από την γέννηση του, όλα μπορούν να βελτιωθούν από λίγο έως πολύ αλλά ριζικές αλλαγές προς το τέλειο δεν γίνονται.

MARINA NEGROY - GIORGARAS STAVROS ASFALEIES

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΩ

Ο πληρέστερος επαγγελματικός κατάλογος για τo νησί της Κω!

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ