Οι κοιλιακοί μύες  ενδυναμώνονται με τις κατάλληλες ασκήσεις. Ωστόσο υπάρχουν πολλοί ακόμη παράγοντες πέρα από την άσκηση που συμβάλουν στα ορατά αποτελέσματα  στο αποκαλούμενο "six pack".

Πολύ μεγάλο ρόλο παίζει η διατροφή. Το λίπος συσσωρεύεται στην περιοχή της κοιλιάς με αποτέλεσμα να «καλύπτει» τους κοιλιακούς, όσο γυμνασμένοι κι αν είναι. Για να εμφανιστούν οι κοιλιακοί σας θα πρέπει να μειωθεί στο ελάχιστο το ποσοστό λίπους στο σώμα σας. Κάτι τέτοιο δεν φαίνεται από τη ζυγαριά αλλά θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κάποιο διατροφολόγο, ώστε να σας προτείνει συγκεκριμένη διατροφή και να προβείτε σε λιπομέτρηση.

.

Το λίπος βέβαια δεν εξαφανίζεται μόνο με τη σωστή διατροφή. Ο τέλειος συνδυασμός είναι διατροφή και άσκηση. Για να χάσετε λίπος μέσω της άσκησης θα πρέπει να ακολουθήσετε (και) κάποιο αερόβιο πρόγραμμα. Δοκιμάστε αφού πρώτα κάνετε ζέσταμα και όργανα να ακολουθήσετε μετά ένα αερόβιο πρόγραμμα (διάδρομος, ελλειπτικό, ποδήλατο) για περισσότερο από 20'.

 

Ποικιλία ασκήσεων.

Αν σε κάθε προπόνηση κάνετε τις ίδιες ασκήσεις για κοιλιακούς πιθανότατα να φτάσετε σε πλατό. Θα πρέπει να αλλάζετε τις ασκήσεις σας. Μπορείτε να πάρετε ιδέες για ασκήσεις κοιλιακών από youtube , από ασκησιολόγιο pilates ή το καλύτερο να απευθυνθείτε σε έναν έμπειρο γυμναστή.

Ο χρόνος που πρέπει να καταναλώνετε για να γυμνάσετε τους κοιλιακούς σας δεν είναι  περισσότερος από  15’-20΄ λεπτά την ημέρα. Επίσης όπως όλες οι μυϊκές ομάδες του σώματος μας χρειάζονται ξεκούραση ,έτσι συμβαίνει και με τους κοιλιακούς μυς. 1-2 μέρες την εβδομάδα απλά ξεκουράστε τους. Το προπονητικό σας πρόγραμμα σας θα πρέπει να περιλαμβάνει ασκήσεις που να γυμνάζουν όλους τους κοιλιακούς μύες και όχι μόνο μια συγκεκριμένη ομάδα, ακόμα και με πολλές επαναλήψεις.

 

Έχετε καλή τεχνική

Οι κοιλιακοί, είναι ο καλύτερος τρόπος για να πετύχετε το στόχο σας, αλλά αν δεν επιμείνετε στη σωστή στάση του σώματος κατά τη διάρκεια της άσκησης, τότε δεν θα έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα με την απόδοση που ελπίζατε. Να θυμάστε να κρατάτε πίσω τους ώμους σας και να μην καμπουριάζετε κατά τη διάρκεια της άσκησης. Η χρήση μιας swiss ball θα βοηθήσει στο να διατηρείτε την ισορροπία σας, που εν τέλει βοηθάει ακόμα περισσότερο, στη γύμναση του κορμού σας. «Επιλέξτε» τους γονείς σας

Το DNA παίζει και αυτό το ρόλο του στην μυική κατανομή και την κατανομή του λίπους στο σώμα. Ανάλογα με το σωματότυπο που κληρονομήσατε από τους γονείς σας, έχετε την τάση να αποθηκεύετε το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς ή έχετε γεννηθεί με γραμμωμένους κοιλιακούς.

Αν συμβαίνει το πρώτο και δεδομένου, ότι δεν μπορείτε ουσιαστικά να «επιλέξετε» του γονείς σας, μην ξεχνάτε ότι, τουλάχιστον, έχετε κάποιον να κατηγορείτε, πέρα από τον αυτό σας… Αν συμβαίνει το δεύτερο και οι λαξευτοί κοιλιακοί σας είναι δώρο από το μπαμπά σας και τη μαμά σας, τότε με γεια σας και χαρά σας και να μην ξεχνάτε ποτέ, ότι σταθήκατε ιδιαίτερα τυχεροί σε τούτη τη ζωή.

MARINA NEGROY - GIORGARAS STAVROS ASFALEIES

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΩ

Ο πληρέστερος επαγγελματικός κατάλογος για τo νησί της Κω!

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ