Κοινωνία Δευ 17 Ιουλ 2023

«Η Κυβέρνηση είναι σταθερά δίπλα στους αλιείς, δίπλα στους νησιώτες» σημείωσε η Μίκα Ιατρίδη, ύστερα από την απόφαση του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων να προχωρήσει σε επιπλέον ενίσχυση των αλιέων με ποσό 604.511,76 ευρώ.

 Η ενίσχυση εντάσσεται στο πλαίσιο στήριξης τους, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία και τη διατάραξη της εφοδιαστικής αλυσίδας (Δράση 2 του Μέτρου 3.4.3 του ΕΠΑλΘ 2014-2020) και αφορά καταβολή αποζημιώσεων ύστερα από την εξέταση των ενστάσεων που είχαν κατατεθεί. Έτσι το συνολικό ποσό που θα δοθεί ανέρχεται στα 44.215.546,64 ευρώ. Ύστερα από την εξέλιξη αυτή, η Βουλευτής Δωδεκανήσου δήλωσε τα εξής: «Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και η Κυβέρνηση στηρίζουν τους αλιείς μας, η δραστηριότητα των οποίων, είναι πολύ σημαντική για την τοπική οικονομία των νησιών μας και την κοινωνική συνοχή. Η συνεχής συνεργασία με την αρμόδια Γενική Γραμματέα, Χριστιάνα Καλογήρου, φέρνει αποτέλεσμα, με δεδομένο ότι η ηγεσία του Υπουργείου πάντα ακούει τις προτάσεις μας και τις παρεμβάσεις μας. Συνεχίζουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατόν για όλους τους κλάδους, πάντα δίπλα στις πραγματικές ανάγκες των συμπολιτών μας».