Manager

Manager

Με αφορμή την πρόταση που έκανε η εισαγγελέας Μαρία Ελένη Νικολού, για την αθώωση του Μίχου στην υπόθεση με την 12χρονη στον Κολωνό. 

Όσοι περιμένατε την πρόταση της εισαγγελίας για να καταλάβετε πώς λειτουργεί η δικαιοσύνη και κατ´ επέκταση η δημοκρατία στη χώρα μας, μάλλον δεν ζείτε σ’ αυτόν τον τόπο ή δεν αντιλαμβάνεστε αυτό που κυκλοφορεί γύρω σας.

Παράλληλα, οποιαδήποτε «κρίση», όπως για παράδειγμα τα πορίσματα-ψηφίσματα του ευρωκοινοβουλίου, μεταφράζεται αυτομάτως ως «παρέμβαση στην ελληνική δικαιοσύνη».

Πέμπτη, 21 Μάρτιος 2024 10:14

Ανακοίνωση του Ε.Ε.Σ. Κω

Πρόγραμμα εκπαίδευσης πολιτών " ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΕΣ" διοργανώνεται από το Περιφερειακό Τμήμα Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Κω ,την Παρασκευή 22 Μαρτίου, από τις 16:00  - 22:00 στην αίθουσα του ΕΒΕΔ στην οδό Ασκληπιειού 2 (Σημαίες).

Κόστος συμμετοχής 20 ευρώ

Πληροφορίες: 

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. - 6955564326

Πέμπτη, 21 Μάρτιος 2024 10:08

Ομιλία Δημάρχου Κω στο 3ο forum ΣΠΑΥ

Ομιλία του Δημάρχου κ. Θεοδόση Νικηταρά στο 3ο forum ΣΠΑΥ, όπου παρουσίασε το πιλοτικό πρόγραμμα πυροπροστασίας του δάσους,

«Με απόφαση της δημοτικής αρχής μετά τη συνταξιοδότησης του προκατόχου μου,

αναλαμβάνω επισήμως την διεύθυνση της ενιαίας Φιλαρμονικής Κω!

Ο αρύβαλλος ήταν ένα μικρό κεραμικό αγγείο με σφαιρικό σχήμα με πολύ στενό στόμιο το οποίο χρησιμοποιούσαν οι Αρχαίοι Έλληνες. Έβαζαν μέσα ελαιόλαδο ή αρώματα. Από την εικονογραφία σε αγγεία βλέπουμε να ήταν ζωγραφισμένο σε ερυθρόμορφο τύπο, και το χρησιμοποιούσαν οι αθλητές στο λουτρό τους. Σε μερικές εικόνες φαίνεται ότι ήταν δεμένο στον καρπό του χεριού του αθλητή σε άλλες πάλι κρεμόταν με ένα λουρί στον τοίχο του λουτρού.

 

Ένα αντίγραφο ενός αρίβαλλου  που βρέθηκε στην Αθήνα και χρονολογείται από τον 7ο ή 6ο αιώνα, έχουμε αντίγραφο του στο Ιπποκρατικό μουσείο του Διεθνούς Ιπποκρατείου Ιδρύματος Κω η εικονιστική του διακόσμηση είναι μοναδική γιατί παριστάνει ένα ιατρείο της αρχαιότητας.

Από επιγραφές και άλλα αρχαιολογικά ευρήματα έχουμε μαρτυρίες ότι στις πόλεις- κράτη της Αρχαίας Ελλάδας υπήρχε ένα δημόσιο σύστημα υγείας κάτι ανάλογο με το σημερινό ΕΣΥ. Ένας ιατρός Δημοσιευτής πρόσφερε δωρεάν ιατρική περίθαλψη στους πολίτες. Ο γιατρός πληρωνόταν από το δημόσιο ταμείο και ήταν αιρετός. Η εκλογή του γινόταν από την εκκλησία του δήμου. Υπάρχει επιγραφή για έναν γιατρό στην Αθήνα ο οποίος εκλεγόταν με ψηφοφορία από τους πολίτες και ανέφερε σε δημόσια διαβούλευση τις ικανότητες και τις ιατρικές του γνώσεις διεκδικώντας την ψήφο των συμπολιτών του. Ακολουθούσε ψηφοφορία για να αναδειχθεί δημοσιευτής ιατρός.

Συνεχίζονται καθημερινά οι ανακοινώσεις απ' την οργανωτική ομάδα του Kos Youth Festival σχετικά με τις ομάδες που θα πάρουν μέρος στην διοργάνωση την φετινή σεζόν. 

Ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ κ .Ηλίας Σιφάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Ο σύμβουλος της Δημοτικής Κοινότητας Κω κ.Βασίλης Χαδούλης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Φιλική (πάντα με αγάπη και σεβασμό προς τον αγαπητό πρ. Δήμαρχο) απάντηση Γ. Κιάρη (για να μην το κάνουμε σίριαλ).

Το ζήτημα της αδιαφάνειας το έθεσε ο Όμιλος. Οι δημοσιογράφοι, ο Σταθμός, η AgeaNews, όπως  και τα υπόλοιπα μέσα θεωρούμε,  φιλοξενούν όχι μόνο τα δελτία και τις θέσεις του Ομίλου σε περίοπτη θέση, αλλά και όποιου πολίτη, επώνυμα ή ανώνυμα (για το φόβο της εξουσίας) κάνει οποιαδήποτε καταγγελία περί αδιαφάνειας, αδικίας κλπ.

Δεν καταλαβαίνουμε προς τι το νέο βαρύγδουπο μάθημα «η δημοσιογραφία οφείλει…»

«Η δημοσιογραφία οφείλει να είναι αντικειμενική και άρα συγκεκριμένη. Και η δημοσιογραφία στο τελευταίο κείμενο του αγαπητού Γιάννη Κιάρη που δημοσιεύτηκε στον «ΣΤΑΘΜΟ» και μετέπειτα στην AegeaNews βλάπτεται και παράλληλα αδικεί τον ίδιο αλλά και εκατοντάδες πολίτες που πρόσφεραν στα κοινά με την συμμετοχή σχεδόν όλης της μικρής μας κοινωνίας.