Manager

Manager

Σε τακτική ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ συνεδρίαση συνέρχεται το Δ.Σ. της ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ Δήμου Κω, την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2023 στις 15:00 μ.μ., στην αίθουσα συνεδριάσεων της επιχείρησης, επί της οδού Κανάρη 53 Κως, με τα παρακάτω θέματα:

Η ομάδα τεκμηρίωσης των θέσεων που σχετίζονται με το τεράστιο πρόβλημα των σχέσεων μεταξύ των πολιτών και της Δημοτικής τους αρχής τα χρόνια μετά το 2010  με επικεφαλής τον π. Δήμαρχο Ντίνο Παπανικολάου, εντόπισε ως κύρια αιτία την αδυναμία του Δήμου στην αντιμετώπιση των καθημερινών προβλημάτων του νησιού που αφορούν την καθαριότητα, τις αστικές υποδομές και τη συγκοινωνία.

Τρίτη, 28 Νοέμβριος 2023 10:17

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ του ΓΝ/ΚΥΚΩ

Η Διοίκηση του Γ.Ν. – Κ.Υ. ΚΩ ευχαριστεί θερμά για την πολύτιμη προσφορά προς το Νοσοκομείο μας:

Στην συνέντευξή του στην εφημερίδα Σταθμός (22/11/23) ο κ. Η. Χρυσόπουλος, μέλος του ΔΣ ΓΝΚΥΚΩ διαστρεβλώνει   τα γεγονότα αναφορικά με την  περιεγχειρητική καρδιολογική εκτίμηση των ασθενών.

Τρίτη, 28 Νοέμβριος 2023 09:28

ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

Ο ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε./Περιοχή Κω ανακοινώνει ότι λόγω απαραίτητων τεχνικών εργασιών, θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την 29-11- 2023 ημέρα Τετάρτη από 08:00 έως 13:00 στη περιοχή πέριξ της μονάδας βιολογικού καθαρισμού στην Κέφαλο στο νησί της Κω. 

Ο υπεύθυνος του ΚΤΕ Ανάπτυξης του ΠΑΣΟΚ Κίνημα Αλλαγής και βουλευτής Δωδεκανήσου Γιώργος Νικητιάδης, μετά την παραδοχή του υπουργού Ανάπτυξης κ. Σκρέκα που ακολούθησε της συνάντησης με εκπροσώπους της Ένωση Σούπερ Μάρκετ, ότι πρέπει να ξεκαθαρίσει το τοπίο των παραπλανητικών προσφορών, πράγμα που όπως φαίνεται η Κυβέρνηση εδώ και πέντε χρόνια είχε ξεχάσει ή δεν είχε διαπιστώσει, προέβη στην ακόλουθη δήλωση: 

 

Κατόπιν πρόσκλησης του  Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού Ιταλίας, του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού και της Association Européenne des Enseignants (AEDE), το 1ο ΓΕΛ Κω «ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ» συμμετέχει στο 8ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού, θα διεξαχθεί στη Ρώμη, από 26 Νοεμβρίου 2023 έως 1 Δεκεμβρίου 2023, στο Teatro Italia της Ρώμης.

Οι γονείς της ΣΤ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου Ζηπαρίου, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της εκδήλωσης BINGO στον κατάμεστο χώρο πολλαπλών εκδηλώσεων του σχολείου, αισθάνονται την ανάγκη να ευχαριστήσουν τη Δ/νση, τους εκπ/κούς και τους γονείς των μαθητών του σχολείου που συνέβαλαν τα μέγιστα και στήριξαν και αυτή τη δράση, καθώς όσους συμμετείχαν στο διασκεδαστικό παιχνίδι.

Ήλθαν στην Κω μελετητές του νέου νοσοκομείου και συναντήθηκαν με τον Δήμαρχο και την διοίκηση του νοσοκομείου με σκοπό όπως είπε ο κ. Χρυσόπουλος να ακούσουν προτάσεις για τις ανάγκες του νέου νοσοκομείου το οποίο θα παραδοθεί το 2027,  θα είναι σύγχρονο και θα προβλέπει τις ανάγκες του νησιού, αλλά και όλου του Βόρειου συγκροτήματος Δωδεκανήσου για τα προσεχή 50 χρόνια!!

«Με τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, συναντήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου, ο Πρόεδρος της Επιτροπής Περιφερειών της Βουλής και Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας», αναφέρει το Γραφείο Τύπου του βουλευτή.