Manager

Manager

Σήμερα Τετάρτη 13/9/2023, το 2ο ΓΕΛ Κω ολοκλήρωσε με επιτυχία μια άσκηση ετοιμότητας για περίπτωση σεισμού, υπό την επίβλεψη και τις συμβουλές της Πολιτικής Προστασίας. Συγχαίρουμε τους μαθητές και τους καθηγητές για τη σοβαρότητα με την οποία αντιμετώπισαν το θέμα και ευχαριστούμε θερμά τους κ. Καμπουράκη Σταμάτη (Αντιδήμαρχο υπεύθυνο πολιτικής προστασίας), κ. Καλυμνιοναρή Νίκο (επιχειρησιακό συντονιστή) και την κ. Σακέλη Μάτα (γραμματέα) για τη βοήθεια και τις συμβουλές τους.
 
Ο Διευθυντής
Χλαπάνης Γεώργιος Ερρίκος

Ονομάζομαι Κυριακούλα Ζαμάγια Χατζηπέτρου.


Είμαι υποψήφια με την Δύναμη Αλλαγής και θα ήθελα να σας συστηθώ  ώστε να μάθετε λίγες πληροφορίες για εμένα. 
 
Γεννήθηκα στο Sudney της Australias όπου διέμενα μέχρι την εφηβεία μου, μετά επιστρέψαμε με την οικογένεια μου στην αγαπημένη μας Κω.
 
 Ο πατέρας μου είναι ο Μιλτιάδης Ζαμάγιας ο πιο παλιός βιολιστής της Κω. Οι γονείς μου και οι δυο παράλληλα ήτανε βιοπαλαιστές.

Έιμαι Μητέρα δύο κοριτσιών και γιαγιά μιας εγγονής. 
 
Προσφέρω πολλά χρόνια στις δομές και υποδομές  της Κω παρέχοντας υπηρεσίες ασφαλείας ως προσωπικό ασφάλειας (Security).
 
Ζητώ την στηρίξει και την ψήφο σας. 
Για να φτιάξουμε ένα καλύτερό αύριο για τα παιδια μας.
 
Για έμας, και τον τόπο μας.
Που έχει πολλά να δώσει την επόμενη πενταετία!
 
Για την επόμενη μέρα της Κω. 
Με προτάσεις, με σχέδιο, με στόχους. 
H Kως στο Φως!!!
 
Παμε με Γιώργο Κυρίτση!

‘’Ο κύριος Νικηταράς προσπαθεί να δημιουργήσει ένταση και οξύτητα. Έτσι εννοεί προφανώς την ενότητα της κοινωνίας. Μέσα σε μια αχρείαστη και άστοχη δήλωση 338 λέξεων χώρεσε όλη την τοξικότητα, τα συμπλέγματα και την εμπάθεια που τον χαρακτηρίζουν. 

«Η 13 Η του 1943 Σεπτεμβρίου είναι μία σπουδαία Ημέρα της Ελληνικής ιστορίας όταν 80 χρόνια πριν, σαν σήμερα, το Αντιτορπιλικό «Ναύαρχος Κουντουριώτης» εισέπλευσε στο λιμάνι του Καστελόριζου και έφερε πολυπόθητο μήνυμα της απελευθέρωσης. Οι κάτοικοι του ακριτικού Καστελόριζου αποτελούν μορφές σύγχρονων ηρώων. Στο μυαλό όλων μας η Δέσποινα Αχλαδιώτη, η οποία επί 40 χρόνια από το 1943 ως το θάνατό της το 1982, ύψωνε την ελληνική σημαία στην ακριτική νησίδα της Ρω. Υποχρέωση μας το νησιωτικό Σύμπλεγμα Μεγίστη-Ρω-Στρογγύλλης να στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις προς όφελος των κατοίκων τους και της Πατρίδας!!»

Τη στιγμή που όλη η κοινωνία συζητάει την αδυναμία του κ. Κυρίτση και της παράταξης του να συμπληρώσει ψηφοδέλτιο, αυτός, προφανώς μέσα στον πανικό του, αντί να ασχοληθεί με τα του οίκου του, προσπαθεί να κάνει πολιτική σπέκουλα πάνω στον αριθμό των υποψηφίων της “Ισχυρή Κως”. 

Το 2ο Γενικό Λύκειο Κω, με πρωτοβουλία των μαθητών του, συλλέγει είδη πρώτης ανάγκης για τους πληγέντες της Θεσσαλίας αύριο Πέμπτη και Παρασκευή στον χώρο του σχολείου, τα οποία σε συνεργασία με την Πρόνοια θα σταλούν στις πληττόμενες περιοχές. Σε ιδιαίτερη ζήτηση βρίσκονται τα εξής:

Η ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ Δήμου Κω ενημερώνει τους συνδημότες μας αναφορικά με τα δρομολόγια της Αστικής Συγκοινωνίας ότι, μετά την πρόσληψη ενός οδηγού,
από σήμερα Τρίτη 12/9/2023 θα επεκτείνουμε – ενισχύσουμε τη γραμμή ΚΑΚΟ ΠΡΙΝΑΡΙ – ΠΑΡΑΔΕΙΣΙ – ΗΡΑΚΛΗΣ με ώρα αναχώρησης τελευταίου
δρομολογίου από την ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΑΚΤΑΙΟΝ στις 20:30 , καθώς και τη γραμμή ΠΛΑΤΑΝΙ – ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ με ώρα αναχώρησης τελευταίου δρομολογίου
από την ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΑΚΤΑΙΟΝ προς την πλατεία Πλατανίου στις 22:00. Τα μειωμένα δρομολόγια προς τις συγκεκριμένες περιοχές, κατά τη διάρκεια της φετινής τουριστικής περιόδου, οφείλονταν στην έλλειψη οδηγών. Ζητούμε την κατανόησή σας.
 
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΛΛΟΥΔΗΣ
Ο Πρόεδρος της ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ κύριος Ιωάννης Καλλούδης , το εκπαιδευτικό προσωπικό και τα παιδιά του Σβουρένειου ΚΔΑΠΑμεΑ Δήμου Κω , σας προσκαλούν στον Αγιασμό για την νέα σχολική χρονιά 2023-2024 , που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου και ώρα 10:00  στον αύλειο χώρο του Κέντρου μας.
 
Η παρουσία σας , θα μας τιμήσει ιδιαίτερα .
 
Ο Διευθυντής του ΚΔΑΠΑμεΑ                            Ο Πρόεδρος της ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ
Κων/νος Χατζηδαυίδ                                              Ιωάννης Καλλούδης
Τις τελευταίες ημέρες γινόμαστε μάρτυρες μιας νέας εθνικής καταστροφής, την πλήρη έκταση της οποίας ακόμα δεν μπορούμε να γνωρίζουμε, αν δεν υποχωρήσει το νερό από τις πλημμυρισμένες εκτάσεις στους δεκάδες οικισμούς της Μαγνησίας, της Λάρισας, της Καρδίτσας και των Τρικάλων. 
Αγιασμός του εκλογικού κέντρου της δημοτικής παράταξης “Ισχυρή Κως”, επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου 18, θα τελεστεί , την Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου, στις 19.30. Θα παραστούν οι υποψήφιοι σύμβουλοι της παράταξης, δίχως οργάνωση περαιτέρω εκδηλώσεων, σε ένδειξη σεβασμού στη μνήμη των συνανθρώπων μας που έχασαν τη ζωή τους στις πλημμύρες της Θεσσαλίας.