Manager

Manager

Παρασκευή, 09 Ιούνιος 2023 11:34

Η ΚΩΣ ΣΤΟ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ (1919-1922)

Στις αρχές του 1922 όταν τα ελληνικά στρατεύματα προήλαυναν ακόμη νικηφόρα στα βάθη της Ανατολής, κατά τη διάρκεια της Μικρασιατικής εκστρατείας, και απ’ άκρη σ’ άκρη της Ελλάδας ακούονταν οι ιαχές του θριάμβου, ο Δήμαρχος της ιταλοκρατούμενης από το 1912 Κω Αντώνιος Ιωαννίδης θα εκφράσει την έμπρακτη συμβολή των Κώων στην ανακούφιση του μαχόμενου Ελληνικού Στρατού στη Μικρά Ασία.

Παρασκευή, 09 Ιούνιος 2023 11:23

ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ

Δημοτικό Συμβούλιο, Επαρχιακοί Σύμβουλοι, Διοίκηση Νοσοκομείου, υποψήφιοι Βουλευτές Δωδεκανήσου

Παρασκευή, 09 Ιούνιος 2023 11:16

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΠΟΝΟΣ!!!

Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγραφεί αυτό που συνέβη το απόγευμα της περασμένης Κυριακής, 5 Ιούνη 2023!!!

«Είναι αδιανόητο. Ήταν αναμενόμενο ότι κάποια στιγμή θα συμβεί το μοιραίο»

«Στο νησί επιχειρεί μόνο ένα ασθενοφόρο λόγω υποστελέχωσης» δήλωσε στον «Σ» ο προϊστάμενος του τομέα ΕΚΑΒ της Κω Κώστας Τζαμπής, εξηγώντας παράλληλα πως, για να κινηθεί ένα ασθενοφόρο σε 24ωρη βάση χρειάζεται 11 άτομα προσωπικό. «Τώρα είμαστε μόνο δέκα άτομα. Από αυτά, τα 7 είναι μόνιμοι και τα 3 επικουρικοί, των οποίων η σύμβαση λήγει 31 Δεκεμβρίου 2023. Υπάρχουν και άτομα που είναι με αναρρωτικές άδειες λόγω τραυματισμών» συμπλήρωσε.

«Τραγικό αυτό που συνέβη. Δεν μπορώ να πω κάτι άλλο» δήλωσε στον «Σ» ο υποδιευθυντής του Νοσοκομείου Κω Ηλίας Χρυσόπουλος. «Το απομονώνω σαν περιστατικό από την ιστορία με το ασθενοφόρο, γιατί είναι δύο διαφορετικές ιστορίες. Έτσι κι αλλιώς, από την ιατροδικαστική έκθεση βγήκε ότι δεν υπήρχε περίπτωση η συμπατριώτισσά μας να τα καταφέρει γιατί ήταν ακαριαίος ο θάνατος. Ήταν ένα τραγικό συμβάν που δεν θέλουμε να συμβεί σε κανέναν» σημείωσε.

Βρέθηκε κτίριο, κρίθηκε ακατάλληλο και ξεκινούν διαδικασίες απεμπλοκής του, εάν και εφόσον…

Άννα Πατανά, πρόεδρος Συλλόγου Γονέων: «Συγνώμη που έχουμε τα Ειδικά παιδιά…»

Κατερίνα Τσατσακλά, διευθύντρια: «Αυτά τα παιδιά σε ποιο σχολείο θα πάνε τον Σεπτέμβριο;»

Ηλίας Σιφάκης: «Το θέμα μόνο με τον πολιτισμό έχει να κάνει»

Όταν στο Κ.Υ. στο Πλατάνι της Κω, βρίσκονται ακινητοποιημένα δύο Ασθενοφόρα, ναι, δύο, γυναίκα συμπολίτισσά μας, έχασε τη ζωή της γιατί το ένα και μοναδικό σε λειτουργία, αυτό του Νοσοκομείου, βρισκόταν σε άλλο περιστατικό. Η άτυχη γυναίκα μεταφέρθηκε με καρότσα ενός φορτηγού και παρά τη προσπάθεια παροχής βοήθειας από τον κ. Μαυρόστομο (ορθοδοντικός), δεν κατέστη δυνατόν να αποσοβηθεί το μοιραίο. Κοντεύουν να μας κάνουν κυνικούς, να θεωρούμε παρόμοια περιστατικά ως αναγκαία κακά στο αφήγημά τους για τις παθογένειες ενός ‘’αόριστου κράτους’’.  Πόσοι ακόμα πρέπει να πεθάνουν στους δρόμους ή στις αναμονές μέχρι το νοσοκομείο της Κω να λειτουργήσει στοιχειώδεις υποχρεώσεις του;;; Αφελώς θα περίμενα άμεσες παραιτήσεις σύσσωμης της Διοίκησης. Αυτό θα επέβαλλε η δική μου ηθική. Οι άνθρωποι που θα έπρεπε να είχαν δώσει λύσεις σε αυτά τα πολύ απλά προβλήματα όπως η επάρκεια και στελέχωση των Ασθενοφόρων, βουλευτές χτες-υποψήφιοι σήμερα της ΝΔ, γυρνούν το νησί, μοιράζουν σταθερότητα και ασφάλεια στο πόπολο με απόλυτη μάλιστα πειθώ αφού κατάφεραν να εξασφαλίσουν την ψήφο μας από την πρώτη κιόλας Κυριακή (!). Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που επί τέσσερα χρόνια μας αγνοούσαν, είναι οι ίδιες φιγούρες που θα ξανάρθουν μια από τις επόμενες ημέρες- ναι, θα έρθουν γιατί αυτοί δεν ξέρουν τη λέξη ΝΤΡΟΠΗ-  με ένα νέο ωραίο χάϊδεμα στα αυτιά ημών των κωφάλαλων πιστικών, επιγόνων του πατέρα της Ιατρικής Ιπποκράτη. Μακαρία η Κως, Μάκαρες οι Κώοι. Μέχρι το κακό να χτυπήσει και τη δική μας πόρτα. Όσο για τις παραιτήσεις, η πρό(σ)κληση ισχύει. Δεν είναι λίγο να μπορείς να κοιμάσαι με ήσυχη τη συνείδησή σου, την όση σου έχει απομείνει!

Την επόμενη εβδομάδα έρχεται στην Κω ο πατριάρχης της ρεμούλας. Το νάρκισσο  ‘’εγώ’’ απέναντι στο περιφρονημένο ΕΣΥ. Μην αμελήσετε να τον προϋπαντήσετε, έχει ανάγκη το χειροκρότημά σας για μια ακόμα πιο ισχυρή εντολή που θα του επιτρέψει να απο-τελειώσει το έργο του (κι εμάς μαζί).

Υ.Σ. Μέχρι τότε έχετε, από κοντά τον γείτονα με το φορτηγάκι (κι αχρείαστος νάναι)!

Τα συνθήματα πρέπει να εμπνέουν,

το τσάι και συμπάθεια είναι για τους ηττοπαθείς!

Τι αλήθεια περιμένει να αποκαταστήσει μέσα σε αυτή τη συστημική μέγγενη ο ΣΥΡΙΖΑ; Έκαναν αυτοκριτική αλλά δεν άλλαξαν τακτική. Αρκέστηκαν στο έξωθεν καλό πρόσωπο. Νέοι άνθρωποι, διαυγή μηνύματα, ξεκάθαρος λόγος. Εμένα όμως, του απλού πολίτη, μου λείπει η δυναμική της προτροπής για εντολή κυβέρνησης κι όχι η ανατροπή ενός αστήριχτου στην κοινή γνώμη αποτελέσματος.  Η  ΝΔ με τον αέρα της διαφοράς, δεν αναγκάστηκε σε αυτοκριτική του κυβερνητικού  έργου της αφού το επιβράβευσε ο ίδιος ο λαός. Φόροι; φόροι! Καλάθια; καλάθια! Άφαντοι γιατροί; ε, κάνουμε και χωρίς αυτούς! Αυξήσεις μισθών σε ορίζοντα τετραετίας κι εφόσον το επιτρέψουν τα Δημοσιονομικά; ε, δε βαριέσαι! Ελληνάρες,… large άνθρωποι.

Ο ΣΥΡΙΖΑ επιδίδεται σε ένα κυνήγι μαγισσών στην ουσία για την αναστροφή του κλίματος της πρώτης Κυριακής και με τους ίδιους αντίπαλους απέναντί του, το κατεστημένο των ΜΜΕ όπου το τέμπο της αντι-ΣΥΡΙΖΑ τακτικής καλά κρατεί.  Έχοντας καλά κρυμμένο το πρόγραμμα των αφεντικών τους, δοσμένοι στο αφήγημα των φόρων που δήθεν περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ. Φτάνει που τον έχουν να τρέχει πίσω από το παιχνίδι τους.  Η αλήθεια όμως είναι μπροστά μας. Η Κως βάφτηκε γαλάζια κι ας μην έχει γιατρούς στο Νοσοκομείο, κι ας χάνονται ζωές επειδή τα Ασθενοφόρα μένουν ακίνητα λόγω έλλειψης οδηγών κι ας δίνουν και παίρνουν οι αεροδιακομιδές. Τα μικρά νησιά, βάφτηκαν γαλάζια κι ας μην έχουν υποδομές Υγείας, γιατρούς, περίθαλψη, καράβια της γραμμής, δασκάλους. Έχετε μήπως καμιά εξήγηση στη σχέση: τετραετία ’19-’23 -κυβέρνηση Μητσοτάκη- αξιολόγηση αποτελέσματος; Γιατί για τα ‘’εθνικά’’ κανάλια, δεν φαίνεται να έχει καμιά σημασία. Άλλη μια τετραετία δεξιάς, και η ΕΚΤ θα μας στείλει στο 2014. Ναι, αυτό που δημιούργησαν οι γαλαζοπράσινες δεκαετίες τους. Οι ίδιοι μ’ άλλα πάντα ονόματα!

Μπροστά, σταθερά,.. Δεξιά!

Τελευταία κυλιόμενη έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) που μετρά τις επιπτώσεις στις καταναλωτικές συνήθειες λόγω των ανατιμήσεων σε προϊόντα και υπηρεσίες: Το 75% (έναντι 71% τον Ιανουάριο) του κοινού δηλώνει ότι έχει ακυρώσει δαπάνες διασκέδασης όπως είναι η εστίαση, οι διακοπές, τα ταξίδια κλπ. , ένας στους 2 καταναλωτές δηλώνει ότι δεν θα κάνει διακοπές το 2023, ενώ 1 στους 3 δηλώνει ότι θα κάνει μεν διακοπές, αλλά πιο περιορισμένες.  Έξι (6) στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι οι δαπάνες τους φέτος θα είναι μειωμένες σε σχέση με πέρυσι, το 17% (έναντι 11% τον Ιανουάριο) δηλώνει ότι έχει αυξήσει τον χρόνο εργασίας ή έχει βρει δεύτερη εργασία προκειμένου να αυξήσει το εισόδημα του.

Αυτή είναι η επιτυχημένη πολιτική Μητσοτάκη. Αυτά είναι τα αποτελέσματα μιας τετραετίας σταθερότητας και ασφάλειας την οποία τόσο απλόχερα επιβραβεύσαμε!

Έναν ακόμη νέο συνδημότη μας υποδέχτηκε σήμερα ο Δήμαρχος Θεοδόσης Νικηταράς στις τάξεις της «Ισχυρής Κω». 

Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός Κω εορτάζει την επέτειο ίδρυσής του με μεγάλη «πράσινη» δράση για μικρούς και μεγάλους στην Μαρίνα Κω Σάββατο 10 Ιουνίου 2023 7 - 9 μ.μ. 

Εβδομήντα πέντε (75) εργαζόμενους, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την κάλυψη αναγκών ανταποδοτικού χαρακτήρα, οκτάμηνης διάρκειας, θα προσλάβει ο Δήμος Κω, στις παρακάτω ειδικότητες: