Manager

Manager

Στα εγκαίνια του νέου εσπερινού ΕΠΑΛ στην Κάλυμνο έδωσε το «παρών» ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, που το προηγούμενο διάστημα είχε προχωρήσει σε παρεμβάσεις και συναντήσεις στο Υπουργείο Παιδείας, αναδεικνύοντας την ανάγκη λειτουργίας εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου στην Κάλυμνο λόγω του υψηλού ενδιαφέροντος που υπήρχε αλλά και της αύξησης του αριθμού των μαθητών. Το νέο εσπερινό ΕΠΑΛ στην Κάλυμνο θα λειτουργήσει με τομείς, όπως:

Ο Δήμος Κω και η Αναπτυξιακή Δωδεκανήσου (ΑΝΔΩ) διοργανώνουν συνάντηση εργασίας και διαβούλευσης για το νέο πρόγραμμα Leader 2023 – 2027, Τετάρτη 30 Νοεμβρίου, στις 12.00, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Κω.

Δευτέρα, 28 Νοέμβριος 2022 11:15

«Βάρβαρα και Λουκουμάδες»

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Κώων Αθηνών «Ο Ιπποκράτης» σας προσκαλεί στην παραδοσιακή ετήσια εκδήλωση «Βάρβαρα και Λουκουμάδες» που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2022 και ώρα 18:00 στο ξενοδοχείο Αμαλία(Λεωφόρος Αμαλίας 10, Σύνταγμα). Στη φετινή μας εκδήλωση:

Δευτέρα, 28 Νοέμβριος 2022 10:33

«Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ»

Διαβάζουμε σε Face book του ΗΡΑΚΛΗ 2000:

«Ιστορική η σημερινή μέρα για τον σύλλογο μας, καθώς τα κορίτσια μας έδωσαν τον πρώτο επίσημο αγώνα στο Γυναικείο Πρωτάθλημα Δωδεκανήσου. Συγχαρητήρια σε όλα τα κορίτσια καθώς και στον προπονητή μας για την προσπάθεια τους»!

Το Νομοσχέδιο της κυβέρνησης για την δευτεροβάθμια Υγεία μονιμοποιεί το διαρκές έγκλημα σε βάρος της προστασίας της Υγείας του λαού. Στο νησί του Ιπποκράτη του πατέρα της Ιατρικής, η υγεία ασθενεί εδώ και χρόνια.

Αναφορικώς με τα νέα πρόσωπα που στελεχώνουν τους Τομείς Πολιτικής Δράσης του ΠΑΣΟΚ Κίνημα Αλλαγής και την παραμονή του στον Τομέα Τουρισμού από τη θέση του αναπληρωτή Γραμματέα, ο τ. Υφυπουργός Πολιτισμού Τουρισμού και μέχρι πρότινος Γραμματέας του Τομέα Τουρισμού Γ. Νικητιάδης

Δευτέρα, 28 Νοέμβριος 2022 09:54

Δημιουργία Μητρώου Κώων Αποδήμων

Σε εξέλιξη βρίσκεται η δημιουργία του Μητρώου Κώων Αποδήμων, με στόχο την καταγραφή όλων όσοι κατάγονται από την Κω και ζούνε σε άλλες χώρες, αλλά και όλων όσοι βρίσκονται σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.

Σας προσκαλούμε σε τακτική μεικτή συνεδρίαση (δια ζώσης και ταυτόχρονα με τηλεδιάσκεψη) του Δημοτικού Συμβουλίου Κω στις 29 Νοεμβρίου 2022, ημέρα Τρίτη και ώρα 18:00, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 65, 67 και 69 του Ν. 3852/2010 (όπως

τροποποιήθηκαν και ισχύουν) και το άρθρο 78 του Ν. 4954/2022 (ΦΕΚ 136/9-7-2022, Τεύχος Πρώτο) με τα παρακάτω θέματα στην ημερήσια διάταξη:

Το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ και το Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών δίνουν στη δημοσιότητα τη μελέτη με τίτλο: Οι κοινωνικοοικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 στους εργαζομένους του ιδιωτικού τομέα. Σκοπός της παρούσας μελέτης αποτελεί η διερεύνηση του βαθμού επίδρασης της πανδημίας COVID-19 σε τέσσερις τομείς: στον οικονομικό, στον ψηφιακό, στον ψυχολογικό και στον κοινωνικό, προκειμένου να κατατεθούν τεκμηριωμένες προτάσεις πολιτικής για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και εργασίας των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα.

Στην έρευνα διαπιστώνεται ότι οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα:

• Είναι ιδιαίτερα απαισιόδοξοι για τις επιπτώσεις της πανδημίας στην αντιμετώπιση των οικονομικών τους υποχρεώσεων.

• Διακατέχονται από την αγωνία περί ενδεχόμενης ανεργίας και απώλειας θέσεων εργασίας.

• Είναι απαισιόδοξοι αναφορικά με την αποτελεσματικότητα των μέτρων της πολιτείας για την αντιμετώπιση των προβλημάτων.

• Είναι απαισιόδοξοι σχετικά με την αναμενόμενη πορεία της οικονομίας βραχυπρόθεσμα αλλά και μακροπρόθεσμα.

• Είναι ανήσυχοι αναφορικά με την ψηφιοποίηση της εργασίας. Εκφράζονται φόβοι ότι η ψηφιοποίηση μπορεί να επιφέρει μείωση μισθών, αύξηση του φόρτου εργασίας και νέες ευέλικτες μορφές εργασίας.

Σημείωση:

Το πλήρες κείμενο είναι διαθέσιμο στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://bit.ly/3hkYpGB

Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Παρατηρητήριο Περιφερειακών Πολιτικών, αποδεικνύεται η ανάγκη περαιτέρω ενίσχυσης των Δήμων από την Πολιτεία – ειδικά των μικρών ορεινών και νησιωτικών – προκειμένου να ενδυναμώσουν τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό

Το Παρατηρητήριο Περιφερειακών Πολιτικών έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία της έρευνας με θέμα «Ψηφιακή Διακυβέρνηση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση – Μελέτη των δικτυακών τόπων των Δήμων της Ελλάδας» που πραγματοποίησε σε συνεργασία με το ΕΛΙΑΜΕΠ και την ερευνητική ομάδα του Καθηγητή Ψηφιακής Διακυβέρνησης στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου Γιάννη Χαραλαμπίδη.

Η έρευνα η οποία διεξήχθη κατά την περίοδο Φεβρουαρίου – Ιουνίου 2022 αφορά στο σύνολο των ιστοτόπων των 332 δήμων της χώρας, οι οποίοι, σήμερα, παρέχουν με βάση τις αρμοδιότητές τους να παρέχουν με ψηφιακά μέσα προς τον πολίτη συνολικά 552 καταγεγραμμένες υπηρεσίες.

Επισημαίνεται ότι σήμερα οι Δήμοι δεν διαθέτουν τυποποιημένο μητρώο των υπηρεσιών που παρέχονται στους πολίτες, έργο που προβλέπεται μέσω της υλοποίησης του ψηφιακού έργου ΔΙΑΥΛΟΣ.

Σύμφωνα με την έρευνα:

– Στην κατηγορία των Μητροπολιτικών Δήμων (47 δήμοι των πολεοδομικών συγκροτημάτων της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και του Πειραιά) ο μέσος όρος προσφερόμενων υπηρεσιών είναι 59,3 ανά δήμο.

– Στην κατηγορία των Μεγάλων Ηπειρωτικών Δήμων (91 δήμοι με πληθυσμό άνω των 25.000 κατοίκων και πρωτεύουσες νομών) ο μέσος όρος παρεχόμενων υπηρεσιών είναι 41,8 ανά δήμο.

– Για την κατηγορία των Μεσαίων Ηπειρωτικών Δήμων (96 δήμοι με πληθυσμό άνω των 10.000 και έως 25.000 κατοίκων) ο μέσος όρος των προσφερόμενων υπηρεσιών είναι 29,2 ανά δήμο.

– Στην κατηγορία Μικρών Ηπειρωτικών Δήμων (36 δήμοι με πληθυσμό κάτω των 10.000 κατοίκων) ο μέσος όρος των προσφερόμενων υπηρεσιών είναι 14,3 ανά δήμο.

– Στην κατηγορία των Μεγάλων Νησιωτικών Δήμων (27 νησιωτικοί δήμοι με πληθυσμό άνω των 3.500 κατοίκων) ο μέσος όρος των προσφερόμενων υπηρεσιών είναι 17,6 ανά δήμο.

– Στην κατηγορία των Μικρών Νησιωτικών Δήμων (35 οι νησιωτικοί δήμοι, με πληθυσμό έως 3.500 κατοίκους) ο μέσος όρος των προσφερόμενων υπηρεσιών 13,6 ανά δήμο.

– Από το σύνολο (552) των παρεχόμενων υπηρεσιών στους 332 Δήμους της χώρας μόνο το 1,2% είναι πλήρως αυτοματοποιημένες. Από αυτές που παρέχονται, οι περισσότερες αφορούν τις κεντρικά παρεχόμενες υπηρεσίες, δηλαδή παρέχονται μέσω του gov.gr, όπως είναι οι υπηρεσίες Δημοτολογίου ή Ληξιαρχείου.

Η έρευνα δείχνει την ανάγκη που υπάρχει να ενισχυθούν περαιτέρω οι Δήμοι της χώρας τόσο σε εξειδικευμένο προσωπικό όσο και σε πόρους, προκειμένου να μπορέσουν να μετασχηματιστούν ψηφιακά προς όφελος της κοινωνίας, με παράλληλη απλοποίηση των διαδικασιών προμηθειών για τον απαραίτητο εξοπλισμό. Καθώς επίσης, να δοθούν τα κατάλληλα εργαλεία εκπαίδευσης τόσο των υπαλλήλων στους Δήμους όσο και της κοινωνίας.

Πηγή: in.gr