Manager

Manager

Εκτός λειτουργίας βρίσκονται οι φωτεινοί σηματοδότες στη συμβολή των οδών Μακρυγιάννη & Γρηγορίου Ε΄ και στον κόμβο της μαρίνας,

«Στηρίζουμε ολόψυχα την Κυβέρνηση της Ν.Δ. και τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, γιατί έχουμε αναλάβει πλήρως την ευθύνη να είμαστε συνεπείς απέναντι σε όσα έχουμε συμφωνήσει με τους πολίτες», δήλωσε η Μίκα Ιατρίδη, με αφορμή την κοινοβουλευτική συζήτηση επί τις πρότασης μομφής που κατέθεσε η αξιωματική αντιπολίτευση.

Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, Ιωάννης Παππάς, βρέθηκε στο πλευρό του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, μαζί με άλλους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, στο εντευκτήριο της Βουλής των Ελλήνων.

Δευτέρα, 31 Ιανουάριος 2022 09:51

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΣΩΣΤΑ

Ενημερωτικό φυλλάδιο από το Ινστιτούτο Προστασίας του Καταναλωτή Νοτίου Αιγαίου 

Η είσοδος στο 2022 για το νησί μας σημαδεύτηκε με τον θρήνο της απώλειας 2 νέων συμπολιτών μας λογω της ανατροπής του οχήματος τους στο γεφύρι του Ασκληπιείου.

Το Εργατικό Κέντρο Β.Σ.Δ και το Σωματείο Ξεν\λων και Σερβιτόρων Κω, στηρίζουν τον δίκαιο αγώνα των εργαζόμενων του «Hilton», οι οποίοι αντιστέκονται οργανωμένα με το σωματείο τους, απέναντι στην προσπάθεια της εταιρείας να τους απολύσει για να απαλλαγεί από τα δικαιώματα των εργαζομένων με αφορμή την ανακαίνιση του ξενοδοχείου. 

Το μέλος της ΚΠΕ ΚΙΝ.ΑΛ. -ΠΑΣΟΚ Β. Καλοπήτας, με αφορμή την έναρξη της τριήμερης συζήτησης στην Ολομέλεια της Βουλής επί της πρότασης δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης που υπέβαλε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλέξης Τσίπρας προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση:

Παρασκευή, 28 Ιανουάριος 2022 11:34

ΔΥΟ ΕΠΙΚΗΔΕΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΑΘΗ ΣΑΒΒΑΝΗ

Ο Στάθης δεν είναι πιά μαζί μας .

Υπήρξε ένας άριστος επιστήμονας και ένας πολύ ευγενικός και ιδιαίτερα αγαπητός άνθρωπος.

Σε τακτική συνεδρίαση συνέρχεται το Δημοτικό Συμβούλιο Κω (με τηλεδιάσκεψη) την Παρασκευή 28 Ιανουαρίου, στις 18.00, με 21 θέματα στην ημερήσια διάταξη:

«Η προσπάθεια τού να τορπιλίζονται οι προσλήψεις το νοσοκομείο εξακολουθεί…»

«Γίνεται υπονόμευσης της προσπάθειας που κάνουμε για να δημιουργήσουμε νέο νοσοκομείο - Με πολιτικές παρεμβάσεις προτάθηκε κάποιος άλλος χώρος ο οποίος θα μας πήγαινε άλλα 30 χρόνια πίσω»

Σε νέες «αποκαλύψεις» προέβη σε συνέντευξή του στον «Σ» το μέλος της διοίκησης και εκπρόσωπος τύπου του νοσοκομείου Ηλίας Χρυσόπουλος.