Manager

Manager

Εργαστήριο με τον καθηγητή πληροφορικής Αλέξανδρο Καΐσερλη με τίτλο «Τεχνητή νοημοσύνη, ρομποτική και physical computing» διοργανώνει ο Δ.Ο.Π.Α.Β.Σ στα πλαίσια των Θερινών Ιπποκρατείων 2021.

Πραγματοποιήθηκε χθες βράδυ, Δευτέρα 26 Ιουλίου, στο Δημαρχείο, η συνάντηση του Δημάρχου Κω Θεοδόση Νικηταρά με τους Προέδρους και τους εκπροσώπους των Διοικητικών Συμβουλίων, του Νοσοκομείου, του Ιατρικού Συλλόγου και του Συλλόγου Νοσοκομειακών Ιατρών.

Οι θερμές αέριες μάζες που κινούνται από τη βόρεια Αφρική προς τη χώρα μας θα προκαλέσουν αισθητή άνοδο της θερμοκρασίας από αύριο Τρίτη (27-7-2021). Επισημαίνεται πως από την Πέμπτη (29-7-2021) έως και την Τρίτη (3-8-2021) η θερμοκρασία θα είναι ιδιαίτερα υψηλή σε όλη την Ελλάδα.

Με μια λεπτομερή και τεκμηριωμένη παρέμβαση του προς τον Υπουργό Υγείας, ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, ζητά την άμεση ανάληψη πρωτοβουλιών για την επίλυση των προβλημάτων λειτουργίας του νοσοκομείου της Κω. 

Ο ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε./Περιοχή Κω ανακοινώνει ότι λόγω απαραίτητων τεχνικών εργασιών, θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την 28-07-2021 ημέρα Τετάρτη από 08:00 έως 11:00 στο Πυλί και στις περιοχές κατά μήκος της επαρχιακής Οδούς από Πόρτες έως Λινοπότι, στο νησί της Κω. 

Μετά την υποβληθείσα παραίτηση του Ιατρού- διευθυντή της Παθολογικής Κλινικής κ. Μαυροειδή και την αναστάτωση που έχει προκληθεί στο Νοσοκομείο και την κοινωνία της Κω, ο τ. Υφυπουργός Πολιτισμού- Τουρισμού και Γραμματέας του Τομέα Τουρισμού του ΚΙΝΑΛ Γ. Νικητιάδης, έκανε την εξής δήλωση : 

Το Γραφείο Πολιτικής Προστασίας Δήμου Κω, ανακοινώνει Έκτακτο Δελτίο Πρόβλεψης Υψηλού Κινδύνου Πυρκαγιάς για αύριο Τρίτη 27/07/2021. (Σύμφωνα με τον χάρτη Πρόβλεψης η επικινδυνότητα είναι (κατηγορία 3)

Ο ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε./Περιοχή Κω ανακοινώνει ότι λόγω απαραίτητων τεχνικών εργασιών, θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την 27-07-2021 ημέρα Τρίτη από 06:00 έως 7:00 στο Χωριό της Αντιμάχειας, στο νησί της Κω.

Δευτέρα, 26 Ιούλιος 2021 11:13

Νοσοκομείο Κω: Δεν πάει άλλο

Πολλοί θα πουν, κάποιοι θα γράψουν επαίνους για τον γιατρό μας που παραιτήθηκε.

Κάποιοι θα εκφράσουν τη λύπη τους που αποδιοργανώνεται το Κέντρο Υγείας Κω (για πόσο άραγε ακόμα θα διατηρεί την ονομασία "Νοσοκομείο";)

Κάποιοι όμως πρέπει να πουν το γιατί.

Να δώσουν απαντήσεις και εξηγήσεις για τις δραματικές εξελίξεις.

Ο γιατρός μας, το στήριγμά μας, ο Νίκος Μαυροειδής, είχε προειδοποιήσει πριν από λίγο καιρό για την κατάσταση στο νοσοκομείο Είχε μιλήσει για την υποστελέχωση, την αποχώρηση των γιατρών, για την απαξίωση.

Όπως κι άλλοι γιατροί και εργαζόμενοι στο νοσοκομείο.

Και αν κρατιέται ως τώρα και δεν κλείνει είναι γιατί υπάρχουν γιατροί σαν  τον Μαυροειδή,  νοσηλευτές και διοικητικοί, που οι αντοχές τους όμως δεν είναι ανεξάντλητες.

Θα πει κάποιος.  Πάντα υπήρχαν προβλήματα στο Νοσοκομείο της Κω.

Ναι, αλλά ήταν χειρότερα ή καλύτερα;

Και τι μέτρα παίρνει η σημερινή πολιτική ηγεσία του υπουργείου για τη δημόσια υγεία;

Με την προηγούμενη κυβέρνηση και διοίκηση του νοσοκομείου, είχαν γίνει σημαντικά βήματα στην κατεύθυνση αναβάθμισης και ενίσχυσης του ιδρύματος, όπως:

  • πρόσληψη νέων γιατρών (καρδιολόγων, παιδίατρου, χειρουργών, ιατροδικαστή κ.ά.)
  • μονιμοποίηση νεφρολόγου, αναισθησιολόγου, παθολόγου
  • επαναλειτουργία ουρολογικού τμήματος
  • δωρεάν νοσηλεία ανασφάλιστων συμπολιτών μας
  • δωρεάν και έγκαιρα εξετάσεις (προβλήματα διαχρονικά)
  • νέος αξονικός
  • κίνητρα σε γιατρούς (βαθμολογικά, προτεραιότητα ειδίκευσης, συνυπηρέτηση κλπ)
  • δρομολογήθηκε νέο νοσοκομείο
  • ο προϋπολογισμός συνεχώς αυξανόταν παρά τη μεγάλη οικονομική κρίση και τα μνημόνια
  • δημιουργήθηκε η 1η νησιωτική ΤΟΜΥ

Φυσικά δεν λύθηκαν όλα τα προβλήματα, αλλά υπήρχε βούληση και σχέδιο για την βελτίωση των παροχών υγείας στα νησιά μας, Τώρα;

Παρά το ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έκανε ξανά αυτόνομο το νοσοκομείο ώστε να έχει διοικητικό συμβούλιο και διοικητή,  η σημερινή κυβέρνηση το απαξιώνει καθημερινά με τις ιδεοληψίες που έχει:

  • Μείωσε το 2021 τον προϋπολογισμό από 3 εκατομμύρια σε 2,5 εκατομμύρια
  • Δεν προχώρησε σε νέες προκηρύξεις έγκαιρα
  • Δεν φρόντισε για την ενίσχυση και θωράκιση των δομών υγείας στα νησιά που είναι αυξημένη ανάγκη λόγω πανδημίας
  • Δεν φρόντισε για τον έγκαιρο εμβολιασμό και τη συνταγογράφηση των τεστ πριν από την έναρξη της τουριστικής σεζόν.

Και δεν φτάνει αυτό. Εξαγγέλλει και εν μέσω πανδημίας τη συγχώνευση, άρα την υποβάθμιση των περιφερειακών νοσοκομείων χωρίς να μας λέει (αλλά δυστυχώς φανταζόμαστε) τι θα γίνει στα νησιά.

Τι άλλο περιμένουμε για να κινητοποιηθούμε;

Τι έγιναν οι εξαγγελίες, ακόμα και της διοίκησης, για κοινό αγώνα;

 Ο γιατρός μας, ο Νίκος Μαυροειδής μας το είπε.

Δεν πάει άλλο!