ή να γυρίστηκαν σε ταινία του Λάνθιμου: είναι παράλογες, αντιφατικές και συχνά αψηφούν την κοινή λογική.

Σουρεαλιστικές καταστάσεις πραγματικά.

Ο κυβερνητικός βουλευτής Γιάννης Παππάς συντάσσεται ανοιχτά με τον Δήμαρχο (ο οποίος έχει πλειοψηφία συμβούλων και στήριξη από ΝΔ) και κατακευραυνώνει την αντιπολίτευση (με πλειοψηφία συμβούλων και στήριξη επίσης από ΝΔ) χρεώνοντάς τους εξολοκλήρου την καθυστέρηση του "έργου" του νέου νοσοκομείου...

Και η αντιπολίτευση τού απαντά με βάση δηλώσεις και πεπραγμένα μέχρι στιγμής,  ότι "έχουν μπλέξει τα μπούτια τους..." και ότι (όπως συμπλήρωσε ραδιοφωνικά ο κ. Κοκαλάκης) "προσπαθούν να σώσουν το τομάρι τους, βοηθώντας (εκλογικά) ο ένας τον άλλον...".

Θα ‘λεγε κανείς ακούγοντας και διαβάζοντας όλα τα παραπάνω, ότι "ακόμα δεν πιάσανε οι ζέστες...".

Κι όμως,η δημοτική αρχή έχει προβλέψει και για αυτό... ανακοινώθηκε έστω και από σπόντα, (δια "συγχαρητηρίων"): Κολυμβητήριο στον Λινοπότη και μάλιστα, δίπλα στο νέο Νοσοκομείο (από τα ανταποδοτικά "τριάκοντα αργύρια" της αποθήκης ψυχών -όπως άλλωστε και οι πολυδιαφημισμένοι θόλοι- που θα ‘λεγε κι ο Γιώργος, όχι ο μικρός, ο μεγάλος...).

Και έπειτα από όλα αυτά τα απίθανα κι όμως... Κωακά, ο Κώστας φοβάται ότι η εναλλακτική ψήφος με το νόμο Λιβάνιου (το να μπορείς να επιλέγεις δηλ. από τον πρώτο γύρο αυτόν που θα ψήφιζες την επόμενη, χωρίς να επηρεάζεσαι από την παράσταση νίκης και το "ρεύμα" που διαμορφώνει το ποσοστό της πρώτης Κυριακής), σημαίνει και καλά "το τέλος των ιδεολογιών" και των κομμάτων που ήταν (μια φορά κι έναν καιρό...) "τα θεμέλια της Δημοκρατίας".

Τι κι αν τα κυβερνητικά κόμματα πλέον διαφοροποιούνται μόνο στις (προεκλογικές-για τον κόσμο) εξαγγελίες και όχι στις βασικές ακολουθούμενες πολιτικές, που υπαγορεύονται από τα διεθνή κέντρα εξουσίας...

Τι κι αν οι δημοτικές παρατάξεις, από την εποχή του στη δημαρχία (όχι μόνο τοπικά, αλλά και πανελλαδικά) ήταν τρικολόρε και τετρακολόρε, με όλα τα συμπαρομαρτούντα των "λεπτών ισορροπιών" και της "σύγκρουσης αντικρουόμενων συμφερόντων"...

Τι κι αν "μας έφαγαν" στην πορεία, οι διάφοροι ανταγωνισμοί εσωκομματικοί, εσωπαραταξιακοί και πάει λέγοντας.

Με τον κάθε δυσαρεστημένο που δεν πήρε θέση ή δεν τον όρισαν αντιδήμαρχο, πρόεδρο, ή σε έμμισθη θέση κλπ,  να κάνει τη δική του φράξια και εν τέλει παράταξη.

Με τους αποχωρούντες από την ίδια παράταξη να είναι αντιπολιτευτικότεροι της αντιπολίτευσης (βγάζοντας όλα τα εσωτερικά "άπλυτα στη φόρα").

Με τους βουλευτές του ιδίου κόμματος να είναι σε σκληρότερο διαγκωνισμό και ανταγωνισμό μεταξύ τους, παρά με τους συναδέλφους τους από τα άλλα κόμματα.

Με τους βουλευτές και τους αυτοδιοικητικούς είτε του δήμου είτε της περιφέρειας (του ιδίου κόμματος) να είναι άλλοι "στα μαχαίρια" και άλλοι "χέρι-χέρι με τον Καρατζαφέρη" (καλή του ώρα -με αφορμή το σλόγκαν τον θυμηθήκαμε κι αυτόν- από σφοδρός πολέμιος του Μητσοτακισμού, έγινε ξαφνικά μητσοτακικότερος ακόμα και του Άδωνι...).

Θα πει κανείς: Ε, αυτά συνέβαιναν πάντα στην πολιτική...

Ε, γι αυτό "μια του ψεύτη, δυο του ψεύτη" (και όχι μόνο ψεύτη...) να που ο κόσμος στην μεγάλη πλειοψηφία του, τους γύρισε την πλάτη. Και όχι μόνο δημοσκοπικά.

Και το κερασάκι της εβδομάδας (κερασάκι, από την κραυγαλέα υποβάθμιση του θέματος από τα "καλοπετσωμένα" προπαγανδιστικά, διότι αν ήταν του Τσίπρα ή της Κάρι ο εν λόγω, θα τον είχαν καθημερινά πρωτοσέλιδο στα μανταλάκια):

Αβραμόπουλος: Δεν απολογούμαι σε κανέναν κ.....α (Ξέρετε ποιος είμαι ΕΓΩ ρεεε;).

Έκαναν λάθος λέει οι (τσαπατσούληδες) αστυνομικοί του Βελγίου και του εστάλη -κατά λάθος- το ένταλμα σύλληψης. Και εμείς νομίζαμε ότι μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν αυτά...

Εμείς εδώ έχουμε αστέρια πολιτικούς. Γάτους! Άιντε κυνηγήστε κανέναν... Ιταλό. Οι Έλληνες πολιτικοί πιάνουν πουλιά στον αέρα. Τι νομίζετε, ότι είμαστε χθεσινοί;

Το τι δουλειά είχε κοτζάμ κορυφαίος Ευρωπαίος επίτροπος με αντιμισθία εκατομμυρίων να καταδέχεται "χαρτζιλίκι" 5 χιλιάρικα το μήνα από ΜΚΟ εξω-ευρωπαϊκών συμφερόντων; (Κανείς δεν το βρε και δεν το πε ακόμα... Ούτε η καημένη η Καΐλή...).

Κερασάκι νο 2: Τα γκλαμουράτα εγκαίνια

Πριν από 17 χρόνια τέτοιες μέρες (Μάιος του 2009) είχαν γίνει τα "φανταχτερά" εγκαίνια από τον εν λόγω (πάντα γκλαμουράτο) κύριο, εν μέσω θερμών χειροκροτημάτων από την τοπική κοινωνία στο περιβόητο και αλήστου μνήμης ΚΥ Αντιμάχειας, με τον "ευσεβή πόθο" να λειτουργήσει ως μίνι νοσοκομείο, με ασθενοφόρο ΕΚΑΒ και τελευταίας τεχνολογίας μηχανήματα, αλλά και διαμερίσματα για γιατρούς (στις  μεγάλες "προβλέψεις" μείναμε...)

"Τα εν λόγω κτίρια – Κέντρα Υγείας – φαντάσματα (γιατί δεν ήταν μόνο αυτό... σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ), εξοπλίστηκαν με ιατρικά μηχανήματα τελευταίου τύπου εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ τα οποία σκουριάζουν στις ζελατίνες. Ιατρικά μηχανήματα ψηφιακής τεχνολογίας αχρησιμοποίητα την ώρα που τα Νοσοκομεία κάνουν εξετάσεις σε παλαιά, που συνεχώς χαλάνε, δείχνουν λάθος αποτέλεσμα και δεν έχουν χρήματα να τα επισκευάσουν. Η εγκατάλειψη τους είναι κραυγαλέα.

Στα κτίρια προβλέφθηκαν και κατασκευάστηκαν διαμερίσματα για το προσωπικό ως κίνητρο προσέλευσης. Τα πάντα εγκαταλειμμένα. Εγκαινιάστηκαν με επισημότητα από Υπουργούς Υγείας και Πρωθυπουργούς αλλά παραμένουν ρημαγμένα και αναξιοποίητα ντουβάρια..."

(Κατά τ' άλλα, το "πόσο κόστισε" του ΚΥ ή το "πόσο θα κοστίσει" το νέο νοσοκομείο "μας μάρανε". Λέτε και υπήρχε ή θα υπάρξει ποτέ διαφάνεια έστω και στον μικρότερο διαγωνισμό του δημοσίου... Το "πόσο κόστισε"  αγαπητοί θα είχε ενδιαφέρον μόνο όταν «τα πόθεν έσχες θα είναι πόθεν...».  Όταν δηλ. θα αποκαλύπτουν την πραγματική ή νόμιμη προέλευση των αποκτηθέντων από τους πολιτικούς μας... Δηλ. ποτέ).

Ελλάς (και Κως), το μεγαλείο (των ηγετών) σου...