Manager

Manager

Με τα μέλη του τοπικού συμβουλίου Διμυλιάς συναντήθηκε ο υποψήφιος δήμαρχος Ρόδου Βάιος Καλοπήτας, ο οποίος είχε μια παραγωγική συζήτηση για τις προκλήσεις της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Νέα Εποχή και τον σημαντικό ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν τα τοπικά συμβούλια των Δήμων. 

Με αφορμή τις πολύ ζεστές μέρες που έρχονται ο ΙΣΚω εφιστά την προσοχή αφού η θερμοπληξία και η θερμική εξάντληση μπορούν να αποτελέσουν κίνδυνο για ευάλωτες ομάδες αλλά και μικρά παιδιά και αθλητές και δίνει λίγες απαραίτητες συμβουλές προστασίας:

Την καλοκαιρινή βραδιά της 8ης Ιουλίου, ο Ροταριανός Όμιλος Κω πραγματοποίησε πανηγυρική συνεστίαση για την τελετή αλλαγής της ηγεσίας και τον σχηματισμό του ΔΣ για το νέο ροταριανό έτος 2023-2024 

Εργασίες   αποψίλωσης   χόρτων  και  ευρύτερου  καθαρισμού   από  το  συνεργείο   κοινότητας   Ασφενδιού  και τη  συνδρομή   ενός   μηχανήματος   έργου  bobcat  από το εργοτάξιο  Κω, πραγματοποιούνται    στο   εντός  σχεδίου Ζηπαρίου   από την Δευτέρα  10/07/23.

Παρακαλούμε   θερμά   κατά τις  πρωινές   ώρες   οι συμπολίτες   μας  να απομακρύνουν προσωρινά τα αυτοκίνητα  τους    σε παράπλευρες  οδούς   για την διευκόλυνση   των   συνεργειών  από  07:30  έως  14:00.

Ζητώ   ένα   μεγάλο    συγγνώμη  για την   καθυστέρηση   στην  αποψίλωση  εντός  σχεδίου,  όμως  από τον  Φεβρουάριο  έως  σήμερα  2 εργάτες   πράσινου  έχουν   φέρει  σε πέρας  όλες  τις  εργασίες   προετοιμασίας  ενόψει    τουριστικής   σεζόν   και  παράλληλα  ένα  μεγάλο   ευχαριστώ   στο   προσωπικό  της   κοινότητας    μας   που  καταβάλουν   κάθε  δυνατή   προσπάθεια.

Η δημοτική αρχή  και ο δήμαρχος   πρέπει   να  απαιτήσει   και  όχι να αιτηθεί στα  αρμόδια   υπουργεία!!!

Η  κεντρική     εξουσία  δεν μπορεί   να ξέρει  την  καθημερινότητα   και   τις  ανάγκες  ενός δήμου.                                                                                                                                                               Εκεί   έχουμε   υποχρέωση  ως τοπική  εξουσία    να  τρέξουμε   το  θέμα  ως κατεπείγων   με απόφαση   δημοτικού   συμβούλιου    και    παράλληλα  να   συνδράμει   και η  κεντρική   ένωση   δήμων  και   κοινοτήτων  για  την:

Άμεση  πρόσληψη μονίμων υπαλλήλων.

Την  έγκυρη   ημερομηνία   προσλήψεων   εποχικών   υπαλλήλων  από τον Μάρτιο  πριν την έναρξη τουριστικής  σεζόν.

Την αύξηση ποσοστού προσωπικού, για την δίκαιη κατανομή  σε όλο το νησί από 75 άτομα σε 115 τουλάχιστον.

Τα   αυτονόητα   επιτέλους  ζητάμε  και  πρέπει   να  τα απαιτήσουμε  ως νησιωτικός τουριστικός δήμος   εάν   θέλουμε   να μιλάμε    για ανταποδοτικότητα  στα  χρήματα  των  συνδημοτών   μας, για τη παροχή   υπηρεσιών   και  την εξυπηρέτηση    στον   τουρισμό,  δεν  μπορούμε  να μιλάμε  για παραγωγικότητα   σε  έναν   δήμο   όταν    η  πρόσληψη   εποχικού  προσωπικού  γίνεται  10 Ιουλίου !!! (το 2022 έγινε  πρόσληψη  22 Αύγουστου).

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η  κατανομή   δεν είναι  δίκαιη  σήμερα   προς τις κοινότητες   όταν προσλαμβάνονται   75 άτομα   για   όλο το   δήμο    και  η κάθε κοινότητα     παίρνει   από  έναν    έως  τρεις    υπάλληλους,  όταν  στον πρώην   δήμο   Δικαίου  για την κάλυψη  εποχικών  υπαλλήλων   ήταν  25 άτομα Πυλί-Ζηπάρι,  ενότητα   Ηρακλειδών  35 άτομα, και η  πόλη της Κω  έπαιρνε  55 άτομα.

Η  κυβέρνηση   μέσω  του  υπουργού  κ. Γεραπετρίτη  σε   πρόσφατη   συνάντηση  που έγινε  στο δημαρχείο  έδειξε   να έχει  καλή  πρόθεση   και  ζήτησε  δημόσια  από τον  δήμαρχο  να το  φέρει   άμεσα προς  συζήτηση.

Να  μην  ξεχνάμε   τους   5   βουλευτές   Δωδεκανήσου  και υφυπουργό   που έχουμε σήμερα   στην διάθεση  μας, ας τους   εκμεταλλευτούμε  και   να  τους απαιτήσουμε  τα  Δικαία  Αυτοδιοικητικά Αιτήματα   με  κεντρικό άξονα    την   Νησιωτικότητα.

 

‘’Ο άνθρωπος που έχει το ψέμα δεύτερη φύση και με αυτό πορεύεται, βρίσκεται σε πανικό βλέποντας τους πολίτες να του γυρίζουν την πλάτη και έβαλε πάλι μπροστά τη μηχανή της λάσπης.

Με μια μεγαλειώδη συναυλία με τον σπουδαίο μουσικοσυνθέτη Χρήστο Νικολόπουλο συνεχίζουν τα φετινά Ιπποκράτεια.

Κλιματιζόμενη αίθουσα για το κοινό, τις ημέρες του καύσωνα ο Δήμος Κω, έπειτα από το έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού που εξέδωσε η ΕΜΥ/ΕΜΚ και προκειμένου να αποτραπεί η έκθεση συμπολιτών σε κίνδυνο λόγω του καύσωνα

Τις μέρες αυτές βιώνουμε ένα κύμα υψηλών θερμοκρασιών και καλούμαστε όλοι μας

να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, μεριμνώντας για τη λήψη μέτρων αυτοπροστασίας.

  • Δεν πραγματοποιούμε υπαίθριες θερμές εργασίες, που ενδέχεται να προκαλέσουν πυρκαγιά (οξυγονοκολλήσεις, χρήση τροχού ή άλλου εργαλείου, που εκτοξεύει σπινθήρες).
  • Δεν ανάβουμε υπαίθριες ψησταριές (barbeque) κατά τους θερινούς μήνες εντός των δασών, ούτε σε χώρους που υπάρχουν ξερά χόρτα και κλαδιά.
  • Αποφεύγουμε το κάπνισμα των μελισσών και δεν εγκαταλείπουμε τα αναμμένα υπολείμματα καύσης στην ύπαιθρο, διότι ενδέχεται να αναζωπυρωθούν και να προκαλέσουν πυρκαγιά.
  • Σε καμία περίπτωση, δεν καίμε ξερά χόρτα, κλαδιά, καλάμια και σκουπίδια στην ύπαιθρο.
  • Δεν πετάμε ποτέ αναμμένα τσιγάρα και σπίρτα, από το παράθυρο του αυτοκινήτου, ούτε όταν βρισκόμαστε στο δάσος.
  • Δεν αφήνουμε σκουπίδια στο δάσος, διότι υπάρχει κίνδυνος ανάφλεξής τους, ούτε γυάλινα μπουκάλια, διότι ενδέχεται να προκαλέσουν πυρκαγιά σε ξερά χόρτα, μέσω της ηλιακής ακτινοβολίας.
  • Δεν χρησιμοποιούμε βεγγαλικά και πυροτεχνήματα, σε περιοχές που βρίσκονται σε μικρή απόσταση από δασικές εκτάσεις.
  • Δεν σταθμεύουμε ποτέ το όχημά μας σε σημεία που υπάρχουν ξερά χόρτα. Ο καταλύτης των αυτοκινήτων διατηρείται υπερθερμασμένος για αρκετό χρονικό διάστημα, μετά το σβήσιμο της μηχανής, καθιστώντας ορατό τον κίνδυνο έναρξης πυρκαγιάς.
  • Έχουμε υπόψη μας ότι οι σπινθήρες που προκαλούνται από τις εξατμίσεις όλων των τύπων οχημάτων μπορούν να δημιουργήσουν συνθήκες ευνοϊκές για πυρκαγιά.
  • Πάντα συμμορφωνόμαστε με τις απαγορευτικές πινακίδες πρόσβασης στο δάσος, σε περιόδους υψηλού κινδύνου.

Χρήσιμα τηλέφωνα σε περίπτωση ανάγκης 

  • Πυροσβεστική Υπηρεσία: 22420 44170
  • Αστυνομικό Τμήμα Κω: 2242022100, 22420 22222
  • Αστυνομικό Τμήμα Αντιμάχειας: 22420 51222
  • Νοσοκομείο Κω: 22420 54200
  • Γραφείο Πολιτικής Προστασίας Δήμου Κω: 22420 46196

Ο Αντιδήμαρχος Κω Υπεύθυνος Πολιτικής Προστασίας

Καμπουράκης Αντ. Σταμάτης

Συγχαρητήρια  στον  πρόεδρο της  ΔΕΥΑΚ  κύριο  Ζαχαρό Κων/νο για  τις  προσπάθειες  που καταβάλει  για την επίλυση των χρόνιων  προβλημάτων στο νησί. Είναι παρών ακούραστος ημέρα και νύκτα και επιβλέπει τα έργα. Μπράβο   στους εργαζόμενους  της  ΔΕΥΑΚ  για  την προσφορά τους.