Manager

Manager

Ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος απευθύνει πρόσκληση προς τους δικαιούχους των δομών, ύψους 2,5 εκατ. ευρώ, που καλύπτει τις ανάγκες λειτουργίας τους μέχρι και το τέλος του 2025

Έκθεση ζωγραφικής και αγιογραφίας των μαθητών της Μαρίας Βαμβακούση παιδικών και ενήλικων τμημάτων

Οι CONCARDES έρχονtαι στην Κω με άκρως καλοκαιρινή διάθεση. Τραγούδια από τα 90s και τα 00s σε διασκευές και acoustic επανεκτελέσεις.
 
Διονυσία Στούππου: φωνή, κιθάρα
Ευτυχία Μόσχου: φωνή, κρουστά
Μάνος Τσίγκος: φωνή
 
Αντιμάχεια, Παραδοσιακό σπίτι 
Πέμπτη 6 Ιουλίου .Ώρα:20.30

Εκ μέρους του Λαϊκού Φροντιστηρίου Αλληλεγγύης, εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια σε όλους τους υποψήφιους των Λυκείων, του ΕΠΑΛ και του Νυχτερινού Λυκείου του νησιού μας για τις επιδόσεις τους στις πανελλαδικές εξετάσεις, και ιδιαίτερα στους υποψηφίους που πήραν μέρος στα τμήματα του ΛΦΑ. 

Η προοδευτική δημοτική κίνηση «Μαζί Για τη Ρόδο», διευρύνεται, ενισχύεται, μεγαλώνει με ανθρώπους που μοιραζόμαστε την κοινή αγωνία ο τόπος μας να προοδεύσει. Με μεγάλη χαρά καλωσορίζουμε σήμερα στην παράταξή μας τους:

 

Με ένα βαρύ βιογραφικό ως εκπαιδευτικός και άνθρωπος της σύγχρονης τεχνολογίας, αλλά με πιο σημαντικό το στοιχείο της παρουσίας του ω ενεργός πολίτης, στα θεσμικά όργανα του Δήμου και ως Πρόεδρος του συλλόγου Πελοπονησίων Κω 

Για το εκλογικό αποτέλεσμα και την αμφισβήτηση της ηγεμονίας της ΝΔ στην Δωδεκάνησο

«Εκ των πραγμάτων ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ είναι υποχρεωμένοι να πάρουν απόσταση από την ΝΔ

 Α. ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ της Κυριακής 25.6.23 επιβεβαίωσε την κυριαρχία της Ν.Δ. την πτωτική πορεία του Σύριζα, το αδύνατο άλμα του ΠΑΣΟΚ και τελικά την ‘’δεξιά στροφή’’ του εκλογικού σώματος,.

Β. ΣΤΗΝ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟ υπήρξε μια μικρή εξισορρόπηση στα αποτελέσματα με την  ΝΔ από το 49,93% (πάνω από το πανελλαδικό  40,79%) του Μάη να περιορίζεται στο 46,97% (από 52.200 σε 42.500 ψήφους αλλά και πάλι πάνω από το πανελλαδικό 40,56%!). Το ΠΑΣΟΚ αναδεικνύεται πια σε δεύτερο κόμμα με ποσοστό 14,52% και 13.100 ψήφους  (από 13,42% και 14.000) ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ υποχωρεί στη τρίτη θέση με 13,07% και 11.800 ψήφους από 14,89% και 15.580  με νέες απώλειες -25%! Τέταρτη δύναμη στα Δωδεκάνησα και στην Κω αναδεικνύονται τα υπερδεξιά-υπερσυντηρητικά κόμματα‘ ’Σπαρτιάτες+Ελληνική Λύση+ΝΙΚΗ’’ με 13,13% και 11.900 ψήφους. Το ΚΚΕ  αύξησε την δύναμη του από 4,00 %  στο 4,34% χάνοντας όμως γύρω στους 300 ψήφους (3900 ψήφοι). Η Πλεύση Ελευθερίας πήρε 2,95% και 2670 ψήφους (από 2,80% και 2900 ψήφους) ενώ το ΜΕΡΑ 25 που είναι στους μεγάλους χαμένους περιορίστηκε στο 1,56% και 1409 ψήφους από το 1,85% και 1912 ψήφους των εκλογών του Μάη (-26%)!

Στην Κω η ΝΔ από 49,34% (8754 ψήφους) τον Μάιο υποχωρεί στο 46,23% (7.199 ψήφους).Το ΠΑΣΟΚ από 14,32 % (2540 ψήφους) στο 15,48% (2390 ψήφους). Ο ΣΥΡΙΖΑ από 14,06% (2.540 ψήφους) στο 12,39% (1912ψ).Το ΚΚΕ από 4,30% (763 ψήφους) στο 4,42% (682 ψήφους). Οι ’Σπαρτιάτες+Ελληνική Λύση+ΝΙΚΗ’’ από 6,56% (1164 ψήφους)  στο 12,95% (1999 ψήφους).

Γ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Η περιοχή μας είχε ιστορικά κεντρώα-κεντροαριστερή εκλογική συμπεριφορά μετά το 1960. Ο διογκωμένος λόγω του τουρισμού μεσαίος χώρος, η κοινωνία των μικρομεσαίων που αποτελεί το εύκολο υποκείμενο των εκάστοτε κυβερνητικών  υποσχέσεων, έχει μετατραπεί μετά την επίπονη και ‘’επικίνδυνη’’ μνημονιακή περιπέτεια της τελευταίας 15-ετίας σε χώρο με υπερδεξιά, δεξιά έως κεντροδεξιά εκλογική συμπεριφορά. Τα κόμματα δεξιάς χωροθέτησης: ‘’ΝΔ+Σπαρτιάτες+Ελληνική Λύση+Νίκη’’ εκφράζουν  το 60,1% των εκλογέων στα Δωδεκάνησα και το 59,10%στον Δήμο της Κω! Οι αριθμοί λένε περιορισμό του Σύριζα στο 13% και σταθεροποίηση του ΠΑΣΟΚ στο 14%. Βελτίωση του ΚΚΕ στο 4,5%. Τρία νέα κόμματα στην Βουλή με ποσοστά 3-5% με το ΜΕΡΑ  εκτός Βουλής. Η Δωδεκανησιακή κοινοβουλευτική μας εκπροσώπηση θα είναι πάλι 4 γαλάζιοι και ένας πράσινος που αντικατέστησε τον Σύριζα. Το αποτέλεσμα σημαίνει επιτυχείς κινήσεις τοπικής πολιτικής από την ΝΔ που θα τις συνεχίσουν (ότι σημαίνει αυτό για τον τόπο μας), κακή πολιτική παρουσία του Σύριζα, ανοχή με μικρή άνοδο ΠΑΣΟΚ, καλή παρουσία του ΚΚΕ και απουσία των μικρότερων κομμάτων. Πιστοποιείται η ηγεμονία της ΝΔ στα Δωδεκάνησα που ήρθε και θα μείνει! Όπως εκείνη η 40-ετία  του ΠΑΣΟΚ,  που ακόμη κρατά… έστω και στα θολά! Θα μείνει για πολύ αν δεν υπάρξει μια στρατηγική που να βασίζεται όχι σε υποσχέσεις παροχολογίας αλλά σε προγραμματικές προτάσεις με ιδεολογική αναφορά ενάντια στον νεοφιλελευθερισμό της ΝΔ με πολιτικές που να αποδεικνύουν ότι αφορούν τους πολλούς και τους αδύναμους.

Δ. ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ: Η ΝΔ θα κάνει την πολιτική της στηριγμένη συνέχεια της κυβερνητικής της εξουσίας με παροχές, εξυπηρετήσεις κλπ ενώ θα τρέχουν εθνικά-οικονομικά- κοινωνικά θέματα. Στην αντιπολίτευση υπάρχει το ενδεχόμενο της ενδοστρέφειας και της αναζήτησης στενά κομματικής στρατηγικής. Έχει ήδη τεθεί το θέμα της εκλογικής τακτική στις τοπικές εκλογές όπου η κυριαρχία της ΝΔ είναι συντριπτική. Η ΝΔ είναι λογικό να θέλει να συνεχίσει την παντοδυναμία της και τον μονοκομματικό έλεγχο των Δήμων και των Περιφερειών για τι την ‘’βολεύει’’ στην μακροημέρευση της ηγεμονίας της! Το πρόβλημα τίθεται στους ανταγωνιστές της, τον Σύριζα-ΠΑΣΟΚ και στην ‘’απομένουσα’’ αριστερά και το ΚΚΕ. Εκ των πραγμάτων ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ είναι υποχρεωμένοι να πάρουν απόσταση από την ΝΔ! Μόνος του ο κάθε χώρος είναι ‘’πρόβατο επί σφαγής’’!  Καλούνται να συνυπάρξουν! Η παραίτηση του κ. Τσίπρα ενώ φαίνεται να δυσκολεύει τον Σύριζα στην ουσία τον διευκολύνει στις μελλοντικές του τακτικές επιλογές. Είναι επιλογή προσωπικής υποχώρησης για να γεννηθεί μια νέα κατάσταση. Θα υπάρξει ανανέωση και τα νέα πρόσωπα των θέσεων ευθύνης θα έχουν ελευθερία κινήσεων προς μια ενιαία κεντροαριστερή σοσιαλδημοκρατική πρόταση που συζητιέται ήδη και τον έσπρωξε στην τολμηρή του απόφαση. Βεβαίως οι νέες τακτικές θα δημιουργήσουν προβλήματα στα ‘ καθιερωμένα και ’κανονισμένα’’ . πόσο μάλλον που όλα αυτά πρέπει να γίνουν σύντομα, γιατί στις τοπικές εκλογές ο χάρτης της χώρας δεν μπορεί να είναι μπλε!!!

Έναν ακόμη αγαπητό συνδημότη μας, από την Κέφαλο, τον Νίκο Στρατή (Κανέλη) υποδέχτηκε σήμερα ο Δήμαρχος Θεοδόσης Νικηταράς στις τάξεις της «Ισχυρή Κως».

Σας προσκαλούμε στην 12 η τακτική συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, που θα γίνει στα γραφεία της ΔΕΥΑ ΚΩ την Τρίτη 04-07-2023 και ώρα 09.00 π.μ., η οποία κατά το διάστημα εφαρμογής των μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού, θα γίνει δια ΖΩΣΗΣ τηρούμενων όλων των εν ισχύι υγειονομικών μέτρων, με τα ακόλουθα θέματα στην ημερήσια διάταξη:

«Δεν θα είχαν ουσία οι ωκεανοί χωρίς την ισχυρή ελληνική ναυτιλία, τα πελάγη χωρίς τα ελληνικά νησιά, η Ελλάδα χωρίς τη θάλασσα που προστατεύει τα σύνορα και μας κάνει να νοιώθουμε ασφαλείς και υπερήφανοι» δήλωσε μεταξύ άλλων ο Δωδεκανήσιος υφυπουργός Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Παππάς, αμέσως μόλις ανέλαβε τα νέα του καθήκοντα.