Manager

Manager

Μια νέα κοινοβουλευτική περίοδος ξεκινά, με αυξημένες προσδοκίες για αντιμετώπιση των ιδιαίτερων προβλημάτων των νησιών μας. 

«Θέλω να συγχαρώ τον Γιάννη Παππά και να του ευχηθώ καλή επιτυχία στη θέση του Υφυπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

 

Ο επανεκλεγείς Βουλευτής Δωδεκανήσου Βασίλης Α. Υψηλάντης προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

Ο επικεφαλής της παράταξης  «ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ –Κως 2023»  Γιώργος Κυρίτσης, έκανε την παρακάτω δήλωση:

«Με την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας και την οριστικοποίηση της εκλογής των Βουλευτών Δωδεκανήσου θέλω να συγχαρώ όλους τους εκλεγέντες και να ευχηθώ υγεία και δύναμη στο έργο που οι πολίτες της Δωδεκανήσου τους έταξαν να επιτελέσουν.

Ιδιαίτερες ευχές στον φίλο Γιάννη Παπά για την Υπουργοποίηση του σε ένα ιδιαίτερα σημαντικό για τα νησιά μας Υπουργείο.

Είναι επίσης πολύ σημαντικό ότι η Κως έχει ξανά Βουλευτή και είναι σίγουρο πως ο Γιώργος  Νικητιάδης, όπως όλοι οι Βουλευτές μας άλλωστε, θα είναι δίπλα μας στις διεκδικήσεις του νησιού μας.

Τα Δωδεκάνησα έχουν Υπουργό και η Κως Βουλευτή.

Από εμάς εξαρτάται να αξιοποιήσουμε και τον Υπουργό και τους πέντε Βουλευτές μας».

«Χωρίς χρονοτριβή, η νέα Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη και της Νέας Δημοκρατίας καλείται να εκπληρώσει τις προσδοκίες των Ελλήνων και των Ελληνίδων. 

Οι πολίτες αποφάσισαν, η λαϊκή ετυμηγορία μίλησε και δήλωσε πως οι Έλληνες εμπιστεύονται τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τη Νέα Δημοκρατία. 

Μετά το εκλογικό αποτέλεσμα της Κυριακής 25 Ιουνίου ο βουλευτής Δωδεκανήσου του ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής Γιωργος Νικητιάδης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Στα… «καραγκιοζιλίκια» του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ (ναι, αυτόν ακριβώς τον χαρακτηρισμό χρησιμοποίησε), απέδωσε την είσοδο των ακροδεξιών κομμάτων στη Βουλή, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Γιώργος Νικητιάδης. Σιγά μη ντραπεί. 

«Η εμπιστοσύνη που έδειξαν οι πολίτες στην Νέα Δημοκρατία και τον Κυριάκο Μητσοτάκη είναι ισχυρή! Η Δωδεκάνησος, για μια ακόμη φορά, έφερε ιστορικά ποσοστά στη μεγάλη φιλελεύθερη παράταξή μας, ως αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς όλων μας. 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣH-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Ἡ Ἱερά Μητρόπολις Κώου καί Νισύρου ἀνακοινώνει ὅτι τήν Κυριακή 2 Ἰουλίου στίς 7.30 μ.μ. θά τελεσθεῖ Ἀρχιερατικός Ἑσπερινός στό Ἱερό Κάθισμα τῶν ἐν Δωδεκανήσῳ Ἁγίων καί τῶν ἐν τῇ Ἱερᾷ Μητροπόλει Κώου καί Νισύρου διαλαμψάντων στό Ἀσφενδιοῦ (περιοχή Μονάγρι) χοροστατοῦντος τοῦ Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Ναθαναήλ. Μετά τό πέρας τοῦ Ἑσπερινοῦ δέν θά ἀκολουθήσει φαγητό καί χορός.