Manager

Manager

Σε σκληρή δοκιμασία υποβάλλονται αυτή τη περίοδο ογκολογικοί ασθενείς από τη Κω προκειμένου να πραγματοποιήσουν τις χημειοθεραπείες τους σε Νοσοκομεία της Αττικής, της Ρόδου και της Καλύμνου, καθώς αυτές δεν γίνονται πλέον στη Παθολογική Κλινική του Νοσοκομείου Κω μετά τη παραίτηση του διευθυντή της κλινικής Νίκου Μαυροειδή.

Παρασκευή, 08 Οκτώβριος 2021 09:58

I LOVE KOS

Και οι κολώνες συνεχίζουν να κείτονται, για 5ο χρόνο!!!

Αγαπητοί γονείς,

Επιλέγουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσα από αυτή την επιστολή, συναισθανόμενοι την κοινή μας αγωνία για τη μόρφωση και την πρόοδο των παιδιών μας. Γιατί αυτός είναι ο κοινός μας στόχος: το καλύτερο για τα παιδιά σας, «για τα παιδιά μας»! Όπως ίσως θα έχετε ακούσει, η κυβέρνηση το καλοκαίρι ψήφισε έναν νόμο, με τίτλο «Για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και τη στήριξη των εκπαιδευτικών». Και θα έλεγε κανείς ότι σαν τίτλος, μας βρίσκει όλους σύμφωνους. Και εμάς τους εκπαιδευτικούς και εσάς τους γονείς και φυσικά τους ίδιους τους μαθητές.

Σε μεικτή τακτική συνεδρίαση συνέρχεται το Δημοτικό Συμβούλιο Κω (ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ), την Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021, στις 18.00, στην αίθουσα της Αγ. Τριάδας Κοινότητας Αντιμάχειας, όπως προβλέπεται στις διατάξεις του αρθρ. 67 του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ Α’ 87/2010), όπως αντικαταστάθηκε με τις διατάξεις του αρθρ. 74 του Ν. 4555/2018 (ΦΕΚ Α’ 133/2018) και τα διαλαμβανόμενα στην υπ’ αριθμ. 643/Α.Π.: 69472/24-9-2021 Εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ. (Α.Π.: εισερχ. 24272/24-4-2021 ΑΔΑ ΨΕ3846ΜΤΛ6-0Ρ5) “Σύγκληση και λειτουργία των συλλογικών οργάνων των δήμων κατά το διάστημα εφαρμογής των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας” τηρουμένων όλων των εν ισχύι υγειονομικών μέτρων, με τα παρακάτω θέματα στην ημερήσια διάταξη:

Ο σύλλογος Γυναικών Αυτοδυτών Καλύμνου "η Κόρη της Καλύμνου", ανταποκρινόμενος στην πρόσκληση του Δήμου Χάλκης, επισκέφθηκε το νησί το διάστημα 1 έως 3 Οκτωβρίου και έλαβε μέρος στις δράσεις που υλοποίηθηκαν με αφορμή το δίμηνο ευαίσθητοποίησης και ενημέρωσης κατά της θαλάσσιας ρύπανσης.

Ο Ιατρικός Σύλλογος  Κω, θέλοντας να προασπίσει τη δημόσια υγεία και να  συμβάλλει στον περιορισμό των κρουσμάτων του κορονοιού, καλεί τους πολίτες της Κω να εμβολιαστούν κατά του COVID19, καθώς ο εμβολιασμός παραμένει η μοναδική ασπίδα προστασίας που διαθέτουμε. Με αυτό τον τρόπο προστατεύουμε τόσο τους εαυτούς μας όσο και τους γύρω μας.

Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Υγείας του Βουλευτή Δωδεκανήσου Ιωάννη Παππά με τον Υπουργό Υγειας, κ. Θάνο Πλεύρη, για ζητήματα που αφορούν τις μονάδες υγείας στα Δωδεκάνησα. 

Α. Η πολιτική παρουσία των 5 βουλευτών της Δωδεκάνησου περιορίζεται σε τυπικά δελτία τύπου. Μας πληροφορούν για την συνάντηση με κυβερνητικούς παράγοντες (συνήθως υπουργούς και γραμματείς υπουργείων μεταφέροντας του τοπικά προβλήματα, όπου κυριαρχούν οι ελλείψεις προσωπικού σε κρατικούς φορείς και υπηρεσίες, το πρόβλημα της δημόσιας υγείας- νοσοκομείων).

«Κύριε πρόεδρε,

Το δημοτικό συμβούλιο της Κω, κατά παράβαση της νομοθεσίας, έχει σχεδόν 2 μήνες να συγκληθεί.

ΕΔΕ για δολιοφθορά (!!!) στις φιάλες οξυγόνου γεγονός που εάν αποδειχθεί, μεταφράζεται σε απόπειρα ανθρωποκτονίας!!! – «Προειδοποίηση» με ψεύτικο όνομα στο νέο Ουρολόγο να μην έρθει στην Κω – Τραγικές οι ελλείψεις σε όλους τους τομείς – Διαλυμένες κλινικές…

«Λειτουργούμε κάτω από το όριο ασφαλείας εδώ και πάρα πολύ καιρό. Αυτά τα ζητήματα κρύβουν πολύ σοβαρούς κινδύνους» δηλώνει στον «Σ» η πρόεδρος των εργαζομένων .