Manager

Manager

Αναφορά Θ. Νικηταρά σε κυκλοφοριακές μελέτες και σχέδιο διαφυγής - εκκένωσης σε περίπτωση πυρκαγιάς

Γεγονός αποτελεί, από την περασμένη Τρίτη 19 Οκτωβρίου, η ίδρυση και λειτουργία Μεταπτυχιακού Προγράμματος στην Κω, στο πλαίσιο συνεργασίας του Δήμου μας με ένα από τα μεγαλύτερα πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.

Αυθόρμητα μου  ήρθαν  στο  νου   αυτοί  οι  στίχοι του  γνωστού   τραγουδιού,  όταν θέλησα   να  δώσω μια  απάντηση  σε  κάποιους  «σεβάσμιους  διευθυντάδες». 

Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης παραχώρησε στον «Σ» ο νέος πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Κω Ηλίας Παπαποστόλου. Κυρίαρχο θέμα που θέτει είναι το νερό, η έλλειψή του, η ποιότητά του, αλλά και η μη ορθολογική χρήση του τόσο από μερίδα αγροτών, όσο και ημών των υπολοίπων. Μας μιλά για τις αιτίες της αύξησης των αγροτικών προϊόντων για τους καταναλωτές, για τη φετινή παραγωγή αλλά και το μέλλον της, καθώς και για την ανάγκη λήψης μέτρων προστασίας των φυσικών πόρων του νησιού. Παράλληλα, αναφέρεται και στη συνεργασία του Συλλόγου με την Ένωση Ξενοδόχων Κω, καθώς επίσης και στις ενέργειες στις οποίες οφείλει να προβεί ο δήμος για τον πρωτογενή τομέα.

«Προσπαθούμε να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία για όλο το νησί, να χαρτογραφήσουμε τις ανάγκες των σχολικών μονάδων που θα χρειαστούν τουλάχιστον για τα επόμενα 50 χρόνια, γιατί υπάρχει μια ραγδαία αύξηση πληθυσμού στην Κω και ταυτόχρονα μαθητικού πληθυσμού» δηλώνει στον «Σ» ο πρόεδρος των σχολικών επιτροπών του δήμου μας Μάνος Μήτρου. Μας ενημερώνει πως έχουν ήδη βρεθεί τρία οικόπεδα (σε Κω, Δίκαιο και Αντιμάχεια) και έχει ξεκινήσει η αξιολόγησή τους, ενώ παράλληλα εκφράζει την άποψη πως, από τα μέχρι σήμερα στοιχεία, σε όλο το νησί χρειάζονται 12 νέα εκπαιδευτήρια όλων των βαθμίδων.

«Μακάρι να φτάσουμε κάποτε να μπορούν οι δήμοι να διαχειρίζονται ουσιαστική κοινωνική πολιτική»

«Ως σημαντικότερα προβλήματα θεωρώ πως είναι η έλλειψη οργανωμένης στέγης για άστεγους, όπως επίσης η στέγαση και η επαγγελματική ένταξη των συμπολιτών μας Ρομά - Πιστεύω ότι στο άμεσο μέλλον πρέπει να διερευνήσουμε τη δυνατότητα εξεύρεσης γης για τη δημιουργία σύγχρονου καταυλισμού»

«Αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι η αύξηση της ενδοοικογενειακής βίας, ειδικά στην περίοδο της πανδημίας. Σίγουρα δεν είναι φαινόμενο της τοπικής κοινωνίας αλλά δεν παύει να με προβληματίζει»

Την εκτίμηση ότι το 2022 θα είναι μια πολύ καλή τουριστική χρονιά, εξέφρασε μιλώντας στην ΕΡΤ Ν. Αιγαίου ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κω Μηνάς Χατζημιχαήλ.

Παρασκευή, 22 Οκτώβριος 2021 10:09

I LOVE KOS

Πλατεία Πασσανικολάκη Οκτώβριος 2021

ΚΟΥΙΖ: Τι λείπει από την φωτογραφία;

πηγή: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ"

Παρασκευή, 22 Οκτώβριος 2021 09:47

ΟΧΙ »ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΣΥ »

ΟΧΙ »ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΣΥ » των ΣΔΙΤ και της λειτουργίας νοσοκομείων με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.

ΟΧΙ στην παραπέρα εμπορευματοποίηση και την νέα υποβάθμιση του δημόσιου συστήματος υγείας.

Συνεχίζουμε τον αγώνα και στηρίζουμε την 24ωρη πανυγειονομική απεργία την Πέμπτη 21 Οκτώβρη 

Παρασκευή, 22 Οκτώβριος 2021 09:31

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ LIONS ΚΩ ΓΙΑ ΤΟ BINGO 2021!

Με την ολοκλήρωση του πολύ πετυχημένου BINGO 2021 της λέσχης LIONS ΚΩ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ, στις 17/10 θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους τους συμπολίτες μας που ανταποκρίθηκαν για άλλη μια φορά στο κάλεσμα της λέσχης μας! Τα έσοδα θα διατεθούν για ανθρωπιστικούς σκοπούς ! Ειδικότερα ευχαριστούμε τους χορηγούς μας: